BMW i3 се продава одлично и носи екстра бодови во имиџот на производителот. Но, неговото производство е прескапо. Тоа ќе се смени кај новиот електричен модел BMW i4, кој пристига во 2020 година. Најголема корист повторно ќе имаат купувачите.
Кој уште нема чуено за BMW i3? Првиот електричен автомобил на Баварците е во водечката тројка на европскиот пазар, покрај Renault Zoe и Nissan Leaf, со околу 15.000 продадени примероци лани. Моделот постигна многу во промоцијата на чистиот погон и му донесе екстра бодови во имиџот на производителот. Но, неговото производство во моментов е прескапо, BMW i3 практично стартуваше како проект, испробување на пазарот.
Моделот има сопствена производствена лента во фабриката во Лајпциг и се произведува посебно од останатите модели. Најголемиот дел од каросеријата се состои од карбон. Од 2009 година, Баварците имаат вложено повеќе од три милијарди евра во проектот. Само производствениот погон во Лајпцих чини 400 милиони евра.
BMW i4 ќе се произведува на иста лента со серијата 3
Идните модели од подмарката BMW i повеќе нема да ја уживаат оваа ексклузивност. Производителот ги стекна потребните искуства со „тројката“ и ќе ги примени истите кај следниот модел што ќе се придружи во семејството електрични автомобили. Место од егзотични и скапи материјали, каросеријата на BMW i4 ќе биде изработена од класична челична ламарина. Производството на новиот модел исто така нема да се одвива на сопствена лента, туку ќе биде интегрирано со останатите модели, односно со лимузинската и комби изведбата од серијата 3.
Планирано е производството на моделот да стартува во 2020 година во фабриката во Минхен. Продукцијата ќе може да се приспособува според актуелната побарувачка, вклучувајќи и евентуално дуплирање. Интегрирањето на идниот BMW i4 во производствениот процес ќе донесе во исто време поголема профитабилност за производителот и продажна цена што ќе биде поблиска до класичните модели на BMW.
BMW напредува, но Mercedes напредува повеќе
Електрични BMW i3 за баварската влада
Електрични камиони носат делови до фабриките на BMW
Електричниот i3 не му носи доволно заработка на BMW