Поранешни директори во Ferrari и Rimac се меѓу клучните кадри со коишто Aston Martin го зајакнува својот менаџерски тим, пред лансирањето на првиот целосно електричен автомобил во 2025 година.
Пол Томас, поранешен директор во Rimac, поставен е на новата позиција на главен инженер за развој на батериски електрични возила. Тој воедно ќе биде одговорен и за развојот на модели со приклучен хибриден погон. Aston Martin в година ќе започне со испораkи на својот суперавтомобил Valhalla, којшто користи приклучен хибриден погон. Потоа следи целосно електричниот модел, што се планира за 2025 година.
Томас беше шеф за развој на технологија во хрватската компанија за електрични автомобили Rimac, во периодот од ноември 2020 година до февруари 2022 година. Според неговиот профил на LinkedIn, тој продолжил да работи во компанијата за роботско такси Project 3 Mobility, што исто така е проект на основачот Мате Римац.
Меѓу 2014 година и 2020 година, тој работел како директор за развој на возила во Tesla. Томас фактички се враќа во својата стара компанија Aston Martin, кадешто работел 16 години, пред да се префрли во Tesla.
Aston Martin го назначи поранешниот директор во Ferrari, Винченцо Регацони, на местото на шеф на производството. Регацони си замина од Ferrari од местото на директор на производство во 2022 година, по што вршеше услуги на консултант за Aston Martin.
View this post on Instagram
Регацони почна да работи за Ferrari во 1998 година, за потоа да стане директор за производство во Maserati. Тој се врати во Ferrari и продолжи да работи во Маранело во следните седум години.
Британците го зајакнуваат својот тим и со Џорџо Лазањи, на местото на директор за набавка. Тој работеше седум години во Ferrari во набавката и производството, пред да ја напушти автомобилската индустрија во 2007 година. Лазањи почна да работи во Aston Martin во јануари.
Извршниот директор на Aston Martin, Амедео Фелиза, исто така поранешен директор на Ferrari, во објавата наведува дека трите нови кадри ќе „го трансформираат производството, ќе ја подобрат ефикасноста во работењето и ќе воспостават поблиски врски со нашите добавувачи.“