за

Концернот на Peugeot и Fiat го отвора осмиот центар за софтвер во Полска

Концернот Stellantis, со своите 16 автомобилски марки, очекува софтверот да му носи годишен промет од 20 милијарди евра до 2030 година.

Со отворањето на новиот центар во Полска, Stellantis ја проширува мрежата од центри за развој на софтвер и за инженеринг на вкупно осум центри.

Новиот центар ќе биде лоциран во градот Гљивице, на југозападот на Полска, во близина на фабриката на концернот во Тихи. Околу 300 лица ќе работат во софтверскиот центар.

Според соопштението од Stellantis, новиот огранок ќе додаде „ресурси за развој на софтвер кон постоечките технички капацитети на Stellantis во Европа.“

Софтверот добива сé поголема важност во современите возила и прераснува во растечки извор на промет. Производителите на автомобили вложуваат дополнително и вработуваат сé повеќе директори со одреден вид искуство, со цел на клиентите да им се понудат повеќе услуги во конективноста, во располагањето со податоци и со е-трговијата.

Stellantis очекува дека со постојан раст, во 2030 година ќе достигне 20 милијарди евра годишен промет, преку својата стратегија што се заснова врз софтвер.

Тимот во Полска ќе учествува во создавањето возила во концернот Stellantis, што се раководат според софтверот во нив и коишто нудат услуги наменети за корисниците во целиот животен век на возилата. Тоа вклучува и обновување на софтверот, како и додавање нови функционалости, дури и по неколку години од произведувањето на возилото, посочуваат од компанијата.

Осумте центри за развој на софтвер на концернот Stellantis ширум светот

New item by Automedia MK / Google Photos

Мрежата од центри за развој на софтвер се состои од ограноци во Поаси/Франција, Риселсхајм/Германија, Торино/Италија, Обурн Хилс/Мичиген, два центри во Индија и уште еден центар во Бразил.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Continental разви систем што го препознава лицето на возачот

Peugeot воведува благ хибрид како нов избор за погонот