за

Renault лансира специјална серија од Megane R.S. 275

Француската марка по традиција го користи летото за претставување специјални серии од најлутата верзија на Megane. Новата изведба Cup-S доаѓа стандардно со детали што обично користат на трка, како замена за R.S. Trophy.

Последната ексклузивна серија на Megane Coupe R.S ја носи дополнително ознаката Cup-S и доаѓа стандардно со тркачко подвозје и моќност од 273 КС. Со тркачкото подвозје целосно се искористуваат динамичките квалитети на Megane R.S. Главен детал е механичката блокада на диференцијалот со блокирачко дејство од 35 проценти, за порано забрзување во свијоци и оптимална тракција при совладувањето на истите. На тоа се надоврзуваат амортизери „Road & Track“, коишто потекнуваат од мотосопортот и изработени се од шведскиот специјалист Öhlins, со изобилство од можности за дотерување според патеката и според возачот. Двократниот вентил во овие амортизери гарантира дека придушувањето при ударните и повратните одови ќе се остварува со истата динамика, затоа што течноста во амортизерите минува по истиот пат во обете насоки. Напред се вградува подебел стабилизатор, за уште помало странично наведнување на каросеријата во свијоци, а зад бандажите ѕиркаат сопирачки со високи перформанси од Brembo.

Cup-S е замена за Trophy пред пристигањето на новата генерација на Megane

Надворешен белег на Megane R.S. 275 Cup-S се бандажите од 18 инчи со дизајн „оркан блек-мат“ и гуми Michelin Sport Cup 2. За тркачка атмосфера во кокпитот се грижат спортскиот волан обложен со алкантара и спортските седишта. Во стандардниот пакет на Cup-S спаѓаат и издувен систем изработен од титаниумска легура, мултимедиски систем Renault R-Link со пристап на интернет и R.S. Monitor, преку кого може да се следи актуелната ангажирана моќност на моторот и вртежен момент, вредностите на забрзувањето или притисокот на натполнење и температурата на масло во моторот.

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Tesla доби конкуренција од Кина: Youxia X e клон на Model S

Ferrari 488 Spider: Само небото е лимит