Со повеќе од 5,5 милиони продадени примероци од претходните три генерации е сосем јасно дека A-Class е важен модел за марката со големите лимузини и теренци. Тоа се покажува и во неколкуте следни факти за новата генерација на A-Class и за историјата на овој модел.
Студискиот автомобил „Vision A 93“ од салонот во Франкфурт во 1993 година е првата најава за A-Class.
Под мотото „На светот му требаат нови автомобилски идеи“, Mercedes се појави пред публиката во Франкфурт со концепт на возило што беше невообичаен за марката. Критичарите се јавија веднаш: Дали тоа е вистински Mercedes? Реакцијата на посетителите на салонот сепак беше позитивна. Околу 80 проценти од испитаниците се искажале позитивно за малечок Mercedes како Vision A 93.
A-Class е успешно поглавје во историјата на Mercedes, коешто започна пред 20 години.
Од пазарното појавување на првата генерација во октомври 1997 година, продадени се вкупно 5.555.555 автомобили од компактната класа, вклучувајќи ги B-Class, CLA, GLA. Само од A-Class се продадени над три милиони примероци.
Лани секој четврти продаден автомобил на Mercedes бил од компактната класа.
Една година пред моделската смена, низ светот се продадени над 620.000 примероци од A и B-Class, CLA, CLA Shooting Brake и GLA.
Новата A-Class ја поседува возната интелигенција на S-Class.
Сериските автоматски сопирачки на новата генерација на A-Class реагираат на возила, но и на пешаци што минуваат преку улица, како и на велосипедисти што се приближуваат додека возилото мирува во место. Последнава функција се должи на будноста на сензорите за мртов агол, кои го предупредуваат возачот пред да ја отвори вратата и да му попречи пат на велосипедистот. A-Class поседува најобемен пакет од системи за асистенција во компакт класата.
Аголот на отворање на панорамскиот лизгачки покрив се приспособува автоматски на брзината на возење.
Слични детали се комфорното затворање кога се држи притиснато копчето за рециркулација, автоматското затворање кога врне и електронското засенување.
Со доплата е достапен мултифункциски волан со грејач.
Обрачот на воланот се загрева за најкусо време кога е студено. Грејачи во седиштата, греење во место, двозонска автоматска клима се уште неколку слични ставки од списокот на опции.
Автоматското долго светло ја намалува силината на светлосниот сноп кога ќе регистрира силна рефлексија од сообраќајните знаци.
Автоматското долго светло или „приспособлив асистент за долго светло плус“ може одделно да ги исклучува 18-те светлечки диоди во светлата. На тој начин се избегнува заслепување на возилата напред или отспротива. Овој систем е достапен само ако се доплати и за диодни светла со повеќе снопови.
Гумите со продолжен досег при дефект (со доплата) се изработени од два слоеви, заради комфор.
Покрај крутиот слој којшто ја презема носечката функција на гумата, постои и мек слој, кој се грижи за меко возење. Зависно од оптовареноста, при продупчување на овие гуми може да се продолжи возењето до 80 километри со брзина до 80 km/h.
Претходната генерација на A-Class од 2012 година придонесе за значително подмладување на марката.
Просечната возраст на возачите на A-Class во Европа е намалена за преку 10 години во споредба со претходниот модел. Во Кина, секој трет купувач е помлад од 30 години.
A-Class им ги одвлекува возачите на конкурентските марки.
Повеќе од 60 проценти од купувачите на A-Class лани, претходно поседувале автомобил од друга марка.
Во постоечката гама на A-Class ќе се придружат уште три нови моделски изведби.
Понудата од моделски изведби моментно се состои од A и B-Class, CLA, CLA Shooting Brake и GLA. Во иднина ќе има вкупно осум моделски изведби.
Во 2018 година ќе стартува производство во пет фабрики на три континенти.
Производството веќе стартуваше во Раштат, следат Унгарија, Финска, Мексико и Кина.