Возниот парк на Европскиот Парламент се збогати со Toyota Mirai. Лимузината што користи водород како погонско гориво во следните две седмици ќе им стои на располагање на европските парламентарци за возење во поширокото подрачје на Брисел, како и на релација од Брисел до Стразбур.
Целта на Toyota со отстапувањето на Mirai на користење од страна на Парламентот на ЕУ е политиката повеќе да се посвети на возилата што не испуштаат штетни материи, како и на изградба на соодветна мрежа од станици за точење водород.
Постојано расте интересот на јавноста околу технологијата на водородниот погон. Таа може да даде огромен придонес за намалувањето на емисијата на СО2 од сообраќајот и во останатите подрачја, во коишто не може да се примени електрификацијата. Електричните возила со погон со горивни ќелии, какво што е Toyota Mirai, испуштаат само вода и одговараат за интензивно користење и за патување на подолги релации.
Возилото на тест кај парламентарците ќе полни водород на станицата за точење на Air Liquid, којашто е поставена во рамките на техничкиот центар на Toyota во Завентем, во близина на Брисел. За турите до Стразбур ќе се користи мрежата од станици за точење водород на H2 Mobility.
Toyota Mirai Tested by European Parliament–European Parliament’s fleet supplemented with a @ToyotaMotorCorp Mirai #FuelCell Electric Vehicle from March 2 to March 16–https://t.co/V0W4tvWGYZ #hydrogen #fuelcells #hydrogennow #decarbonise #zeroemissions #h2 #hydrogeneconomy pic.twitter.com/Ilz7YiB9Lm
— Fuel Cells Works (@fuelcellsworks) March 10, 2020