Насловите за кинеската автоиндустрија веќе одамна не се однесуваат на дизајнерски копии на BMW и Fiat или на техника од пред две децении. Нови електрични автомобили се појавуваат постојано, некои од нив би сакале да ги возиме и тука
Предрасудите за кинеските автомобили и за кинеските автомобили со електричен погон се посилни и од убедувањето дека европската автомобилска индустрија ќе се урне откако ќе и го укинат дизелот. Но, многумина би се изненадиле од напредокот што го остварува браншата во Кина.
Некој води беспрекорно осмислена стратегија што ја води кинеската автоиндустрија напред, а тој „некој“ се искусни и скапо платени менаџери пристигнати од водечките производители на автомобили. Престижните и супербрзи електрични автомобили што го полираат имиџот на погонот на струја се веќе наместени за старт, Кина прави уште еден чекор напред и на пазарот му нуди евтни електрични автомобили – на домашниот пазар, кој е доволен и сам за себе, бидејќи во светот не постои поголем пазар од кинескиот.
Neta N01 е малечок кросовер со пристоен изглед и уште попристојна цена. И електро-квалитетите не отсуствуваат
Значи, уште една марка електрични автомобили. Neta е името на марката, а првиот модел соодветно е означен N01. Станува збор за малечок кросовер, што исто така е совршен погодок, затоа што локалниот пазар моментно бара кросовери и СУВ-модели, и погон на струја.
Можеби N01 има по малку нескладни пропорции, но и тие стануваат неважни кога ќе се земе воланот во рака. Електричниот кросовер е долг околу 3,9 метри, широк 1,65 и висок 1,61 метар. Багажникот од 280 литри е сосем пристојна големина во класата.
Многу поважна е погонската техника. Со едно полнење, Neta N01 може да извози 380 километри. При користење брз полнач, батеријата се полни до 80% за само половина час.
Многумина ќе се израдуваат откако ќе воочат дека кокпитот изгледа евтино и едноставно, и нема да погрешат. Цената на N01 изнесува околу 10.000 евра. За парите се добива и дисплеј од десет инчи, веројатно истиот што ќе се сретне и во некој европски концерн, но со пластично лого на марката залепено озгора. Има дури и „виртуелен“ кокпит.