за

Brabus 700: Брутален бизнис бустер

Brabus 700

Кога темна Mercedes лимузина држи темпо со Lambo, тоа мора да е AMG што ржи по улиците. Но, кога лимузината се обидува да го престигне Lambo, јасно е дека станува збор за Brabus. Оваа бизнисменска лимузина штотуку доби 700 КС под хаубата, Brabus 700.

Светот веќе долго време не се запрепастува кога бизнис лимузина ќе престигне расно спортско купе. Тоа важи особено кога се работи за цивилните тркачи што ги изработува Brabus, германскиот тјунер специјализиран за Mercedes. Потспецијалност, Mercedes-AMG. Фабричката верзија на Mercedes E 63 S 4Matic+ добива дополнителни 88 КС кога под новата ознака Brabus 700 ќе излезе од фабриката во Ботроп.

Четирилитарскиот V8 на Brabus 700 располага со 700 КС

Моќност од 700 КС, вртежен момент од 950 Nm, карбонски додатоци за подобрување на аеродинамиката, ковани бандажи од 21 инч. Без разлика дали се работи за лимузината или комбито, пакетот за тјунирање на моторот Brabus PowerXtra B40 – 700 го претвора Mercedes E 63 S 4Matic+ во уште побесен волк во овча кожа.

Brabus 700 20

Дополнителната контролна единица едноставно се приклучува на постоечката, заедно со ново мапирање на впрскувањето на палењето, плус зголемување на притисокот на натполнење. Како резултат, стандардната моќност од 612 КС се искачува на 700 КС при 6.100 вртежи во минута. Паралелно се зголемува и вртежниот момент, од 850 на 950 Nm, коишто се достигнуваат веќе при 3.500 вртежи во минута.

Brabus 700 спринтува до сто за 3,2 секунди, крајна брзина лимитирана на 300

Во заеднички чекор со деветстепениот спортски менувач, E 63 S 4Matic+ со китот Brabus PowerXtra B40 – 700 забрзува до сто за само 3,2 секунди. На незначително потешкото комби му е потребно само десетинка повеќе време. Крајната брзина е ограничена на 300 km/h. Во подготовка е Brabus Vmax Unit, за отпуштање од сите стеги.

Brabus 700 30

Звукот и перформансите се силната страна на спортскиот издувен систем на Brabus за сите варијанти на E 63. Изработен во целост од челик, издувот поседува клапни за електронска контрола на звукот. Возачот може со притискање на копче да избере тивoк режим „Coming Home“ или целосно да ги отвори издувните клапни, за уште повпечатлив звук на осумцилиндарецот.

Аеро-пакетот на Brabus не служи за украс

Дизајнерите на Brabus поминаа долги часови во воздушен тунел, да ги тестираат додатоците за подобрување на аеродинамиката коишто се изработени од лесен и отпорен карбон. Има две варијанти на финишот, со сјаен лак или со заштитен мат лак. Истиот суперлесен материјал е користен и за задниот спојлер, како и за дуфузорот во задниот браник, како совршено дополнување на чифтот двојни издувни цевки.

Brabus 700 60

За впечатливиот изглед на Brabus 700 придонесуваат и специјално изработените бандажи од 21 инч. На предната оска се монтирани гуми 265/30 ZR 21, односно 305/25 ZR 21 на задната оска. Не смее да недостига и кит за спуштање на подвозјето на E 64 за околу 20 милиметри.

Секако дека меѓу бројните специјалности на Brabus е можноста за изработка на ентериерот по нарачка, при што речиси не постојат граници. Brabus 700 може да се испорача или како готов автомобил или сопственик на Mercedes E 63 да го препушти автомобилот на доработка на специјалистите во Ботроп.

Дополнителни фотографии од Brabus 700

Brabus 700 50

Brabus 700 70

Brabus 700 80

Brabus 700 90

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Honda CR-V Hybrid Prototype

Honda CR-V Hybrid во трка против бестселерот Mitsubishi Outlander PHEV

Nissan Leaf

Новиот Nissan Leaf го обележува триумфот на електричната мобилност