164
21 shares, 164 points

Салоните на домашниот пазар на марката ќе ги добијат првите примероци од необичниот кабриолет-кросовер Volkswagen T-Roc ден пред почетокот на пролетта, точно за годишното време за најголемо уживање во возењето под отворено небо.

Volkswagen повторно ќе им нуди кабриолет на возачките и возачите. Станува збор за кабриолет каков што досега не постоел во понудата на Волфсбург, а не постои ниту во понудата на конкуренцијата. Матичната марка на концернот стартува со продажба на отворената каросериска изведба на T-Roc.

Моделот што е наменет за кругот на купувачи кои негуваат посебен животен стил ќе се појави во германските салони на Volkswagen на 20-ти март. T-Roc Cabriolet понатаму ќе пристига и на останатите пазари, а со оглед на непосредната интеграција на Порше Македонија во концернот, моделот мошне веројатно ќе пристигне за брзо време и во македонските салони.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Отворената каросериска изведба на T-Roc, којшто во продажбата му се приближи на Tiguan, настапува со интересен концепт на кросовер. Седењето е малку повисоко отколку во Golf, растојанието од подлогата исто така е зголемено, а на тоа се надоврзува и препознатлив стилски настап.

Платнениот покрив се отвора автоматски за само девет секунди – оваа трансформација може да се врши до брзина од 30 километри на час

Германскиот пазар ќе го добива T-Roc Cabriolet во две нивоа на опрема. Едната има нагласок на дизајнот и се води како Style, додека R-Line е повеќе спортски ориентирана. Уште во Style се нуди богата сериска опрема, со бандажи од 17 инчи и дизајн Mayfield, бело амбиентално осветчување, клима уред, систем за следење лента, самостојоно запирање при опасност од судир, препознавање замор и радио Composition. Може да се доплати за дигитален кокпит и за врвниот инфо-забавен систем Discover Media.

За отворената каросериска изведба на T-Roc се нудат два бензинци: 1,0 TSI со 115 КС и 1,5 TSI со 150 КС. Посилната изведба може да се комбинира со менувач со двојна спојка. Багажникот има зафатнина од 280 литри. Задната клупа се соборува, а имајќи предвид дека кабриолетот ќе се наоѓа и во улога на „влекач“ на глисер или спортски уреди, Volkswagen со доплата вградува и влечна кука.

Тест: Volkswagen T-Roc 1.6 TDI


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

164
21 shares, 164 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *