150
20 shares, 150 points

Volkswagen во април продал повеќе автомобили на кинескиот пазар отколку во истиот месец лани. Уделот на германскиот концерн во Кина се зголемил на 21 проценти, што значи дека еден од секои пет продадени автомобили на најголемиот пазар во светот носи еден од амблемите на Волфсбург.

Најголемиот производител на автомобили во светот Volkswagen, по целосното укинување на ограничувањата поради корона-кризата во април, повторно постигнува раст во продажбата во Кина.

Концернот во минатиот месец успеал да продаде повеќе возила отколку во истиот месец лани, во услови кога целиот автомобилски пазар во земјата се скусил за 10 проценти. Информацијата ја објави шефот на Volkswagen за Кина, Штефан Веленштајн, на својот профил на мрежата Linkedin.

Шефот на концернот Херберт Дис исто така објави за позитивните резултати во земјата што прва беше погодена од пандемијата од Ковид-19. Уделот на марките од концернот Volkswagen на пазарот во Кина се зголемил за 1,7 процентен бод и сега изнесува дури 21 проценти. Од целата продукција на концернот лани, 40% беше испорачана на кинескиот пазар.

Volkswagen Caddy: Пет генерации на транспортерот што пренесе пола свет

Volkswagen Caddy 4 генерации


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

150
20 shares, 150 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *