158
23 shares, 158 points

Volkswagen почнува нова ера во мотоспортот, со претставувањето на I.D. R Pikes Peak. Овој суперспортски автомобил со моќност од 680 КС и вртежен момент од 650 њутнметри, во комбинација со тежина пониска од 1.100 килограми, ќе стартува на 24-ти јуни на легендарната ридска трка на Пајкс Пик, во Колорадо, САД. Целта е на „Трката до облаци“ да се собори рекордот од 8:57,118 минути за електрични возила.

Volkswagen I.D. R Pikes Peak 2

Шансите постојат. Спринтот од 2,25 секунди до темпо 100 е подобар отколку кај болидите во Формула 1 или Формула ЕГлавната цел при развојот на Volkswagen I.D. R Pikes Peak била да се најде најдобриот баланс меѓу капацитетот на батеријата и тежината на возилото, а не само да се извлече максимална моќност, како што е вообичаено кај тркачките возила.

Пајкс Пик ќе биде доказ за способноста на електричниот погон на Volkswagen, а ќе ги забрише и трагите од дизел-аферата

Исто како спектакуларниот тркачки болид изведен врз основа на Golf, којшто возеше на Пајкс Пик во 1985, 1986 и 1987 година, I.D. R Pikes Peak поседува два мотори. Разликата секако е во тоа што тука станува збор за електромотори со заедничка моќност од 680 КС.

Volkswagen I.D. R Pikes Peak 1

Околу 20 проценти од потребната електрична енергија се „произведуваат“ во текот на 20 километарското возење до врвот – тоа се постигнува со искористување на енергијата при сопирање, кога електромоторите дејствуваат како генератори и ја полнат батеријата.

Ромен Дума е како гаранција за победа на трката

Дел од предизвикот на Пајкс Пик е во тоа што возилата не може да се тестираат по целата должина на ридската патека. Поради тоа, тестирањата мора да се вршат на кружни патеки. Зад воланот на Volkswagen I.D. R Pikes Peak ќе се најде 39-годишниот Французин Ромен Дума. Тој е како гаранција за победа, со три триумфи на Пајкс Пик и две победи на 24 часа Леман.

Австрија му пишува групна тужба на Volkswagen

Новиот шеф на Volkswagen бара повеќе електрични автомобили

Баварци направија подобра „нова буба“ од Volkswagen

Секој втор Volkswagen се продава во Кина

Volkswagen ја раскина соработката со босанскиот добавувач


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

158
23 shares, 158 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743