Наследникот на CrossGolf се вика Golf Alltrack. Покрај името се променија и многу други работи кај теренскиот модел, меѓу другото и основата што ја користи возилото.
Volkswagen го пушта Golf да вози по терен. Новата теренска варијанта на компактот на Volkswagen отсега ќе го носи името Alltrack. Премиерата е на салонот во Париз во почетокот на следниот месец, а продажбата ќе стартува напролет. Новиот модел не е само стилска изведба со побогата сериска опрема и за разлика од CrossGolf од претходната генерација не се базира врз верзијата со повишен покрив, тогаш под името Golf Plus, туку на комби моделот Golf Variant. Растојанието од подлогата е поголемо за 20 милиметри, погонот на сите тркала е стандард, а контролата на стабилноста поседува посебна програма за теренско возење.
Стилските додатоци какви што имаше претходникот CrossGolf ги поседува и новиот Golf Alltrack. Робусните додатоци во предниот дел, под праговите и назад ја штитат каросеријата од удари од камчиња и други оштетувања коишто може да произлезат при возење надвор од асфалтот.
Во дванаесеттата моделска изведба во гамата на актуелниот Golf има и неколку промени под хаубата. Покрај дизел моторите со 110, 150 и 184 КС, за прв пат во Golf се вградува и новиот 1,8-литарски бензинец. Турбо моторот со директно впрскување ослободува 180 КС и 280 њутнметри и исто како најсилниот дизел работи во комбинација со менувач со двојна спојка.
Со новиот бензинец, Golf Alltrack забрзува до сто за 7,8 секунди и постигнува 217 km/h. Како просечна потрошувачка се наведува вредност од 6,8 литри. Дизел моторите во просек трошат меѓу 4,7 и 5,1 литри.