Во тренд е спуштањето на каросериите на СУВ-моделите, во кои до скоро се уживаше во седењето на повисоко. Како по договор, во исто време расте интересот за китови со коишто се зголемува растојанието од подлогата кај мултинаменските возила. Volkswagen Caddy е еден од моделите за коишто се нудат готови китови.
Специјализирана германска работилница за префрлување на погон на сите тркала и за сите работи на тема 4х4 нуди готов кит со когошто се зголемува теренската проодност на Volkswagen Caddy. Китот е достапен и за изведбите со погон напред и за сите вооошто моделски изведби на доставниот класичар на VW.
Комплетот содржи „дистанцијали“ и специјални гасни амортизери за предната и задната оска. Каросеријата се подигнува за 15 милиметри напред и за 5 милиметри назад, односно кај верзиите Caddy 4Motion, растојанието од подлогата се зголемува за 15 милиметри, во комбинација со фабричките гуми. Тоа значи дека растојанието расте на 17,5 сантиметри.
Доколку гумите и бандажите се заменат со поголеми, клиренсот расте на околу 18 сантиметри. Од фирмата Seikel сепак предупредуваат дека со зголемувањето на висината се скусува трајноста на зглобовите на двете оски, поради посилното напрегање и сменетата геометрија во подвозјето.
Истото важи и за верзијата на Caddy со погон напред, која може да се извиши за четири сантиметри. Seikel нуди и комплети за компензација на висината за возила што постојано се натоварени, како и заштитни плочи за мотор, менувач и диференцијал на задна оска.
Тие се како Golf и Caddy за Американците
Volkswagen ID Buggy како повик до стартап-компаниите
Volkswagen Touareg добива осумцилиндарски дизел со 421 КС