Германците ја воведоа серијата штедливи модели BlueMotion уште во 2006 година. Досега во неа работеа исклучиво мотори TDI. Со Golf TSI BlueMotion за првпат во серијата има бензински мотор. Но, и тој не е обичен.
Дизелите постепено го губат приматот на штедлив погон наспроти бензинците. Доказ за тоа е Golf TSI BlueMotion, како прв модел од оваа серија во когошто работи бензински мотор. Најштедливиот бензинец во Golf е достапен на германскиот пазар по цена од 20.450 евра во стандардната комбилимузинска каросерија, односно 22.225 евра како комби Variant и 22.625 евра како кросовер Sportsvan.
Еднолитарец на ниво на 1,8-литарски бензинец од пред 10 години
Со потрошувачката од 4,3 литри бензин на сто километри и емисијата на СО2 од 99 g/km, конкуренцијата има уште една причина да стравува од најпродаваното моделско име на европскиот пазар. Погонот во TSI BlueMotion е задача на новиот трицилиндарски мотор со директно впрскување и турбонатполнење, со зафатнина од само еден литар. Моторот постигнува моќност од 115 КС и максимален вртежен момент од 200 Nm, што е блиску до нивото на 1,8-литарски бензинец од пред десетина години.
Покрај стандардниот мануелен менувач со шест степени, со доплата е достапен и 7-степен менувач со двојна спојка DSG. За ниската потрошувачка се грижат и дополнителните зафати во аеродинамиката на каросеријата, на пример, затворената решетка на маската и специјалната облога на подот, како и подвозјето што е спуштено за 15 милиметри. Во стандардната опрема на BlueMotion спаѓа екран на допир со пречник од 5 инчи и патен компјутер со обемен приказ на податоци за потрошувачката на гориво и совети за штедливо возење.