Студија на Центарот за автомобилски менаџмент го призна огромниот напредок во иновативноста на концернот од Волфсбург. Последна марка според Центарот е јапонскиот Suzuki.
Концернот Volkswagen освои најмногу бодови со исклучително високиот број и со широкиот технолошки дијапазон на нејзините иновации. Тој го предводеше списокот на најиновативни марки и во минатата година, но во оваа уште повеќе ја зголеми предноста пред конкурентите.
На ниво на марки, Mercedes е тој што остава најсилен впечаток со своите иновации. Audi постигна значителен напредок и по осмото место во 2012, во оваа се најде на второто место, пред минатогодишниот победник BMW. На списокот на 18 авто концерни, втор е Daimler, по него се Toyota и General Motors. BMW е на петтото место, последна последна марка е Suzuki.
Центарот за автомобилски менаџмент веќе осум години ги следи иновациите на 18 концерни со 52 марки. Се оценуваат новитетите кои што нудат дополнителна практична корист за клиентите и кои веќе се нудат во возилата од серија или се претставени во студиско возило. Анализата опфати вкупно 791 иновација.
Најиновативни автомобилски концерни во светот:
1 (1) Volkswagen
2 (4) BMW
3 (2) Daimler
4 (7) Ford
5 (8) Toyota
6 (3) General Motors
7 (5) Huyndai
8 (10) Fiat
9 (14) Renault
10 (11) PSA Peugeot Citroen
11 (15) Tata
12 (6) Nissan
13 (9) Geely-Volvo
14 (12) Honda
15 (13) Chrysler
16 (18) Mitsubishi
17 (19) Mazda
18 (20) Suzuki
19 (16) Porsche
20 (17) Subaru
() = во заграда е пласманот од минатата година