Користени возила

TUV го објави списокот на најиздржливи и најрасипливи автомобили

Германското здружение за технички преглед за дванаесет месеци собра пет милиони податоци за 224 модели на автомобили. Познавачите ги исчекуваат овие податоци со нетрпение. Кои се моделите што покажаа најмалку дефекти во последниот извештај од техничките прегледи на TUV, а кои најмногу?

Не е изненадување тоа што првите места во последниот извештај на TUV им припаѓаат на моделите од премиум марките. Во категоријата возила со старост меѓу две и три години, најиздржливи се Mercedes GLK и Porsche 911, со позначајни дефекти откриени кај само 2,1 проценти од возилата на технички преглед во Здружението. Сепак постои голема разлика во километражата меѓу двата модела. Додека просечната километража кај теренецот изнесува 52.000 километри, кај спортскиот автомобил се само 29.000 километри.

Лани Mercedes GLK се пласираше на второто место во извештајот за дефекти на TUV. Годинава, тој го замени местото со ланскиот победник, Mercedes B-Class. На третото место е уште еден модел од швапската марка, A-Class, што е сосема очекувано, имајќи предвид дека обата модела ја користат истата платформа.

Еднаш Mazda, четирипати Mercedes според класи на возила стари 2 до 3 години

Расчленето по класи на возила, во категоријата со старост меѓу 2 и 3 години победник е Mazda 2 со значајни дефекти кај 2,5 проценти од возилата на технички преглед. Меѓу компактите најдобра е A-Class (2,3%), во средната класа е C-Class со 2,9%, како уште еден модел на Mercedes, но и меѓу вановите и теренците победуваат автомобилите со сребрената ѕвезда, B-Class и GLK.

Поголема е разновидноста од марки во долниот крај од табелата. Од најмладите модели во извештајот, што значи стари меѓу две и три години, техничарите на TUV откриле најмногу дефекти кај Chevrolet Captiva со 11,0 проценти, Kia Sorento (11,2%) и Kia Sportage со 11,5 проценти. Здружението за технички преглед сепак утешува. Иако и натаму имаат најмногу дефекти во извештајот, моделите што биле на дното на листата лани, годинава имаат пониска стапка на дефекти. Chevrolet Spark лани беше пласиран на последното место, со сериозни дефекти кај 14,6 проценти од возилата, додека годинава овој удел е намален за три процентни стапки.

Најдобро и најлошо пласирани модели по категории на старост

Во проценти е наведен уделот на возила со значајни дефекти при техничкиот преглед

Старост на возило Најдобар модел % Најслаб модел %
меѓу 2 и 3 години Mercedes GLK 2,1 Kia Sportage 11,5
меѓу 4 и 5 години Mercedes SLK 2,9 Dacia Logan 22,6
меѓу 6 и 7 години Mazda 3 6,8 Chevrolet Matiz 31,6
меѓу 8 и 9 години Porsche 911 Carrera 9,9 Renault Laguna 35,3
меѓу 10 и 11 години Porsche 911 Carrera 10,4 Mercedes M-Class 42,0

Според видот на дефектот, контролорите на TUV имаат најмногу забелешки за осветлувањето на возилата на технички преглед. Секако дека и тоа е евидентирано уредно во извештајот на Здружението. Најинтересно е кај најстарите возила во извештајот, во категоријата на возила стари меѓу десет и единаесет години.

Преглед на најчести дефекти кај возила стари меѓу 10 и 11 години

Задни светла 10,2 %
Протекување масло од мотор / погон 9,1 %
Предни светла 8,3 %
Соборено светло 7,6 %
Пружини / Амортизери 5,7 %
Издувен систем 5,0 %
Водење на оски 4,8 %
Сопирачки дискови 3,3 %
Паркирна сопирачка 3,2 %
Електроника на мотор / Издувни гасови 3,2 %
Погонски вратила 2,9 %
Црева на сопирачки 2,5 %
Управувачки зглобови 2,5 %
Трепкачи 2,2 %
Ножна сопирачка 1,8 %
Водови на сопирачки 1,4 %
Управување 0,7 %
Пукнатина / лом 0,5 %

Повеќе детали за извештајот и одделен преглед на најдобро и најлошо пласираните 10 модели во сите класи на возила и категории на старост ќе следи наскоро, откако Здружението за технички преглед ќе ги објави комплетните податоци.

Ознаки
loading...

Слични објави

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Откриен е Adblock

Ќе ни помогнете доколку ја исклучите вашиата блокада за реклами