143
24 shares, 143 points

Токио ветува уште еден возбудлив автосалон, како што јапонските марки ги најавуваат своите новитети. Toyota ќе прикаже автомобил за „фино комфорно возење“, кој не користи батерии, но затоа работи на водород.

Здодевната атмосфера од салонот во Франкфурт, со многуте (полу)концептни автомобили од производителите што допрва го откриваа електричниот погон – во време кога низ светот кружат над еден милион автомобили со погон на батерии – со сигурност нема да се повтори во Токио. Јапонците не само што одамна го имаат совладано овој погон, туку веќе се подготвуваат за следната фаза.

Toyota Fine-Comfort Ride, како што официјално се води најновиот концептен автомобил на првенецот во браншата, со право се води како концепт, со радикалниот дизајн. Целата сензација не се сведува на присуството на електромотор во возилото, туку на обидот да се измисли „нова форма на лимузина од премиум класа“. Според тоа, овој Fine-Comfort Ride е визија за S-Class од некоја блиска иднина.

Според Toyota, луксузната лимузина на иднината е ван – со водороден погон

Идејата е во тоа да се укаже дека преоѓањето на електричен погон ја става под знак на прашање класичната лимузинска форма. Компонентите за електричниот погон (кадешто се вбројува и водородниот погон) се компактни, конструкторите добиваат огромна флексибилност. Класичниот триделен принцип – мотор напред, патничка кабина насреде и багажник назад – ја губи смислата.

toyota fine-comfort ride_1

Кабината на финиот концепт на Toyota следи форма на дијамант, којашто се стеснува кон опашот во корист на аеродинамичноста, но не одзема од просторот за патниците. Електромоторите се вградени во самите тркала, кои пак се поставени буквално во краевите на каросеријата.

Меѓуоскино растојание од 3,5 метри, при должина на лимузина од средна класа – и тоа се должи на водородниот погон

Ентериерот е изработен со идејата дека возилото не служи „само“ за превоз на патници. Седиштата може да се постават во било која позиција што ќе се замисли. Фино-комфорно-возечката Toyota може да послужи и како канцеларија или како дневна соба со убав поглед.

Покрај нечујната звучна кулиса на водородниот погон и релаксираната работа на самиот погон, треба да се верува кога Јапонците тврдат дека овој автомобил е „престижната лимузина на иднината“.

Резервоарите се полнат за три минути со доволно водород да се минат 1.000 километри до следното полнење гориво. За сето тоа да се реализира, потребни се „само“ уште мрежа од станици за водород и разумна цена на горивото.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

143
24 shares, 143 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743