Toyota очекува годинава да продаде помалку примероци од хибридниот Prius поради континуираните ниски цени на горивата и намалувањето на интересот на пазарот за штедливи погонски концепти.
Намалениот интерес на глобалниот пазар за штедливи погонски концепти поради постојаното ниско ниво на цени на горивата е причина Toyota да ги намали продажните очекувања за новата генерација на хибридниот модел Prius. Од четвртата генерација на Prius, која неодамна стартуваше во Јапонија, Toyota предвидува годинава да продаде меѓу 300 и 350 илјади примероци, наспроти претходникот, за когошто продажните цели беа поставени меѓу 300 и 400 илјади примероци. Ниските цени на горивата доведоа интересот за хибридни возила да биде во постојано опаѓање од 2013 година и тоа е причината за намалувањето на продажните очекувања на Toyota за хибридот Prius.
Цените на горивата се намалија речиси за половина од средината на минатата година, што придонесе купувачите да го загубат интересот за штедливите возила и да се преориентираат на спортски теренци. Бензините во САД се на најниско ниво во последните седум години. Продажбата на Prius во земјата се намали за 12 проценти од почетокот на годинава до ноември во споредба со истиот период лани. Новата генерација на Prius на јапонскиот пазар чини 2,43 милиони јени без давачки, односно околу 18.300 евра, што е за 19 проценти повеќе од претходникот. Продажбата во Европа ќе стартува во февруари.
Потрошувачката на гориво во новата генерација на Prius е намалена за една петина, така што сега изнесува околу 3,0 литри, наспроти 3,9 литри кај претходникот. Со осум милиони возила, Toyota доминира на светскиот пазар за хибридни автомобили кој брои вкупно девет милиони возила. Околу четири милиони возила отпаѓаат само на Toyota Prius.