160
123 shares, 160 points

Забавни кампањи, дами на раководни позиции и возило со погон на водород се неколку од факторите што пресудија Toyota да биде највредна автомобилска марка во извештајот на Interbdrand.

Во извештајот на Interbrands за 2014 година јапонската марка се најде на осмото место на највредни брендови во светот, што претставува скок од две места во споредба со ланскиот резултат. Во исто време, вредноста на марката Toyota порасна за 20 проценти, на 42,4 милијарди долари, како највисоко ниво во историјата на марката. Меѓу автомобилските марки, Toyota и натаму го држи првото место според вредноста на името под коешто настапува на светскиот пазар. Toyota во континуитет од 2004 година е највредна автомобилска марка.

На ранг листата на истата организација, Toyota е на второто место меѓу „50-те најдобри зелени марки во светот“, што е потврда за ангажманот на јапонската марка во развојот и истражувањето на еколошки возила и решенија.


Like it? Share with your friends!

160
123 shares, 160 points
djakonov

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730