На наддавањето за најскапите и најретки олдтајмери во Монтереј се пишуваше историја, со рекордните 48,4 милиони долари за Ferrari 250 GTO со каросерија од Scaglietti. Но, на калифорнискиот брег се продадоа уште многу други автомобили што вредат милиони
Ако работите се гледаат трезвено, Синиот Маурициус е само поштенска марка од поранешната британска колонија, Мона Лиза е само слика од 16-от век, а Ferrari 250 GTO SI Coupe е само автомобил што е стар 56 години. Но, фановите и познавачите гледаат поинаку. Сината поштенска марка со ликот на Кралицата Викторија е највредното нешто за филателистите, маестралното дело на Леонардо да Винчи е од непроценлива вредност, а спомнатиот модел на Ferrari од минатиов викенд е најскапиот автомобил што сменил сопственик на јавно наддавање.
By Original uploader was Fconaway at en.wikipedia – Transferred from en.wikipedia, Public Domain, Link
Традиционалниот годишен маратон во наддавање во рамките на автомобилската недела во Монтереј, вообичаено се претвори во двобој во тешка категорија меѓу Сотби и Гудинг. На крај победи Сотби, со инкасирани 158 милиони долари, додека Гудинг дојде до нешто повеќе од 116 милиони долари. Шесте аукциски куќи што учествуваа на наддавањето остварија промет од 367,5 милиони долари или за 50 милиони повеќе од лани.
Од 1.376 автомобили на наддавањето, 841 најдоа нов сопственик, а три автомобили постигнаа над 20 милиони долари
Највисока вредност постигна ултра редок примерок од Ferrari 250 GTO Coupé, кој со 48,4 милиони долари (41,63 мио. евра) стана и најскап автомобил што досега е продаден на јавно наддавање. Поскап е само примерок од истата серија, когошто германскиот претприемач и тркач Кристијан Глезел неодамна му го продал за 70 милиони долари во приватна зделка на подржувачот на Трамп и основач на компанијата Weather Tech, Дејвид Мекнил.
Честа да го изнесе автомобилот на бината му припадна на петкратниот победник на Леман, Дерек Бел. Почетната вредност од 35 милиони долари се менуваше вртоглаво, откако тројца колекционери преку телефон почнаа да накачуваат со милионски суми. По десет минути, Ferrari вредеше 48.405.000 долари.
Duesenberg SSJ првично во сопственост на холивудската легенда Гери Купер е најскап предвоен автомобил
Името на сопственикот направи Duesenberg SSJ од 1935 година да биде втор најскап автомобил на наддавањето. Тој порано бил во сопственост на холивудската ѕвезда Гери Купер. Актерот го купил автомобилот за 5.000 долари, додека останатите купувачи морале да плаќаат трипати поскапо за Duesenberg J. Производителот во тоа време е пред банкрот и изработува само два примерока: Еден за Купер, еден за неговиот колега Клерк Гебл. Автомобилот со 7,0-литарски осумцилиндарец во линија, со механички компресор и 400 КС стана најскап американски и воопшто предвоен автомобил што е продаден на аукција.
Мекам, најголемата аукциска куќа во светот, имаше необична понуда: Porsche 959 од 1987 година, со значајно оштетување при судир. Здравите примероци од овој модел обично надминуваат еден милион долари. Овој примерок сепак се продаде за 467.500 долари. Автомобилот со извозени 3.500 милји, лани вредел 1,3 милион долари.