164
22 shares, 164 points

Производителот на електрични автомобили Tesla си навлече проблеми со институцијата што е надлежна за безбедноста во сообраќајот во САД. Националниот одбор за безбедност во сообраќајот (НТСБ) го товари производителот дека објавил непроверени и непотврдени информации за кобната незгода, додека истражната постапка уште е во тек. Поради тоа, Одборот ја исклучи Tesla од натамошната истрага и повеќе нема да споделува информации.

Возач на Tesla Model X загина во средината на март, отпако возилото удри во бетонски ѕид на автопат во Силиконската Долина во Калифорнија. Возилото го зафати пожар, 38-годишниот софтверски инженер од концернот Apple почина. Во моментот на незгодата бил вклучен полуавтоматскиот систем за автономно возење. Според Tesla, системот е наменет да ја одржува брзината на возење, да го престројува и автоматски да го паркира возилото. Возачот во никој случај не смее контролата над возилото да ја препушти на „автопилотот“.

Возачот го отпуштил воланот шест секунди пред судирот, препуштајќи му ја контролата на „автопилотот“ на Tesla

Tesla ги објави резултатите од интерната истрага веднаш по незгодата и целата вина за кобниот случај ја префрли на возачот. Тој, имено, добивал визуелни и акустични предупредувања. Според производителот, возачот имал пет секунди време да реагира. Истрагата на производителот утврдила дека возачот го отпуштил воланот шест секунди пред судирот.

Кусо откако калифорнискиот производител излезе пред јавноста со оваа информација, реагираа од НТСБ, посочувајќи дека тоа води кон шпекулации и погрешни заклучоци. Следеше одговор од Tesla, во когошто однесувањето на Одборот се оценува како „неприфатливо“, затоа што тој подолго од една година одбивал да објави информации за системите за автономно возење.

Преписката продолжи со уште една објава од компанијата на милијардерот Елон Маск, во којашто НТСБ повеќе има „интерес да ги задоволи амбициите за моќ, отколку да придонесе за безбедноста.“ Tesla ќе поднесе официјална жалба до Конгресот, меѓу другото и поради тоа што НТСБ повеќе пати објавил нецелосни информации и на тој начин ги прекршил сопствените правила.

Возач на Tesla докажува: Автопилотот е виновен за кобната незгода

Tesla без фејсбук по скандалот со кражбата на корисничките податоци

Рекордно тримесечје за Tesla: Загуба од половина милијарда долари

Byton е последниот автомобил што ќе се споредува со Tesla


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

164
22 shares, 164 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743