193
24 shares, 193 points

Традиција е американските институции да продуцираат скандали во автомобилската бранша, заради заштита на сопственото. Но, има и контранапад. Германците не дозволуваат субвенции за електричните автомобили на Tesla.

Најголемиот пазар за автомобили во Европа може да биде условно затворен за предводникот во електромобилноста, за калифорниската фирма Tesla. Во текот на месецов се очекува германските власти да стартуваат со субвенционирање на продажбата на автомобили со погон на струја, во висина од 4.000 евра, односно една илјада евра помалку за плагин-хибриди. Но, постои едно ограничување. Властите дозволуваат повластици само при купување на електричен автомобил чијашто цена во основната изведба не надминува 60.000 евра.

Најевтиниот модел на Tesla на германскиот пазар чини околу 90.000 евра

Овој лимит претставува проблем за специјалистот Tesla, чиишто автомобили чинат најмалку 90.000 евра. Американскиот производител се најде погоден и на сопственикот блог објави дека „овој дел од програмата очигледно е насочен против Tesla“. Оттаму посочуваат дека планот е разработен заеднички со шефовите на германските производители на автомобили.

На американскиот пазар, Model S чини исто колку S-Class на Mercedes или серијата 7 на BMW, па дури и ги достигнува нивните продажни бројки, но на домашниот пазар на германското премиум трио, Tesla ниту оддалеку не се приближува до традиционалните миленици во престижниот сегмент. Калифорнискиот производител ќе располага со автомобил во субвенционираниот сегмент дури во 2017 година, кога ќе почне испораката на Model 3. Експертите сепак се сомневаат дека Tesla ќе успее да го испочитува рокот, имајќи ги во предвид претходните искуства. Но, забелешките на Tesla сепак се неиздржани, затоа што постои голем број плагин-хибридни модели на Mercedes, Audi или Volvo коишто исто така го надминуваат лимитот од 60.000 евра.

Одолговлекување заради заштита на сопствената автоиндустрија

Германија долго време го одолговлекуваше воведувањето повластици за електричните и плагин-хибридните возила, токму поради стравувањето дека на тој начин би се довеле во предност странските марки, кои имаат далеку поразвиена моделска понуда во овој сегмент отколку домашните производители. Но, во меѓувреме и германските марки ја проширија понудата и за блиска иднина подготвуваат уште поголем број нови модели со погон на струја.

Владата во земјата одвои 1,2 милијарда евра за повластици за електричните автомобили. Тоа е сума што е обезбедена од даночните обврзници и учествува со половина во вкупниот износ на субвенцијата од 4.000, односно 3.000 евра. Втората половина оди на грб на самите проиводители на електрични и плагин-хибридни возила. Цел на германската влада е до 2020 година по патиштата низ земјата да сообраќаат еден милион електрични автомобили.


Like it? Share with your friends!

193
24 shares, 193 points
djakonov

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730