165
21 shares, 165 points

До 31-ви март, Германците потрошиле само 17,2 проценти од буџетот за субвенционирање на автомобили со електричен погон. Ценовното олеснување го искористиле 57.549 возачи. Од касата со вкупно 1,2 милијарда евра треба да се субвенционира продажбата на 300.000 до 400.000 електрични автомобили.

Купувачите на автомобил со погон на батерии или со погон на водород добиваат 4.000 евра, додека купувачите на возила со плагин-хибриден погон добиваат премија од 3.000 евра. Возилата со класичен хибриден погон не спаѓаат во категоријата електрични возила, па затоа ниту Германија не ги вклучува во субвенциите. Половина од оваа сума пристига од државата, додека втората половина ја покриваат производителите на автомобили.

Од возилата што се субвенционирани досега, 33.318 се „батериски“ електрични автомобили, 24.214 се плагин-хибриди, а има и 17 возила со водороден погон. Од вкупно 1,2 милијарда евра, потрошени се само 206 милиони евра.

BMW е фактичкиот лидер во продажбата на електрични автомобили во Германија

Субвенциите најмногу ги привлекуваат возачите на BMW. Минхенскиот производител покрива околу 20 проценти од вкупната продажба, со 11.392 возила. Втор е Volkswagen со 12 проценти, следат Smart (12%), Renault (12%) и Audi (со 9 проценти). Меѓу моделите, најмногу барања за државата и производителите да учествуваат во продажната цена пристигнале за Renault Zoe. Од електричниот автомобил, кој е шампион и на европски ниво, продадени се 6.513 возила со ценовно олеснување.

На списокот на возила за коишто се одобрува субвенција се наоѓаат и некои егзотични модели, како Piaggio Porter Elektro (со 3 продажби) или кинескиот транспортер Maxus EV80 (со 208 продажби), кој се нуди како возило за изнајмување. Втор „најсубвенциониран“ модел е BMW i3, со минимален заостаток следи Audi A3 e-tron со 5.216 возила. Модели поскапи од 60.000 евра не се субвенционираат.

Електричното комбе MAN eTGE стартува во јули

Електрични автобуси на релација од Париз до Амиен

Електричниот BMW i4 незначително поскап од обичните модели

Audi подготвува спортска лимузина со електричен погон

Производителите вложиле пет милијарди евра во електрични автомобили


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

165
21 shares, 165 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730