за

SsangYong има две „причини“ да ни недостига

SsangYong Korando Nov
SsangYong Korando Nov

Корејската марка што отсекогаш ги цени своите возила како премиум, има два големи новитети. SsangYong Korando се појави во новата генерација пролетоска во Женева, а сега му почнува и продажбата, додека малечкиот Tivoli настапува со моделско освежување. SsangYong извесно време не е активен на домашниот пазар, ова се две причини за повторно да слушнеме за марката.

SsangYong е точно тоа што се води како избор за познавачи. Корејската марка навидум е во сенка на Kia и Hyundai, што во голема мерка е точно, во поглед на продажбата, а подеднакво и во поглед на актуелноста на моделската понуда. Тоа што прави оваа марка да биде различна е следното: Цената, затоа што SsangYong и натаму го поседува факторот „корејски“ автомобил во тој поглед, а второ е издрживоста и робусноста на овие автомобили.

Доказ за второво се примероците од легендарниот Musso од 1990-те, тогаш напреден кросовер кој по некаква „случајност“ пристигна на македонскиот пазар и постигнуваше пристојни бројки во продажбата – кој имал во скоро време улична средба со овој ран СУВ, сигурно веднаш забележал колку малку оставило трага времето. Од тие причини, познавачите ги ценат моделите на третата корејска марка и следат што се случува во марката. А, таму има големи новитети.

New item by Automedia MK / Google Photos

Korando е веќе во четвртата моделска генерација и ја предизвикува конкуренцијата со досега невидена самодоверба. Дизајнот повторно е силен адут на овој модел, за разлика од првите моделски генерации на марката. Надворешниот изглед го дополнува внатрешност со солидно избрани материјали, па дури има и дигитални инструменти од 10,25 инчи, покрај средишниот дисплеј од 9,2 инчи. Дизајнерите се погрижиле и амбиенталното осветлување да создава пријатна атмосфера во кабината. Така функционираат премиум моделите.

Компактниот СУВ на корејската марка ја покажува предноста наспроти конкуренцијата ако се гледа како премиум модел; SsangYong долги години учеше од Mercedes, вистинскиот квалитет на возилата се покажува дури по неколку години

Со порастот на меѓуоскиното растојание на 2,68 метри порасна и просторноста во кабината. Багажникот од 551 литри е уште еден силен адут на СУВ-моделите, во комбинација со двоен под. По желба, задниот капак може да се отвора со помош на електромотор и автоматски. Во опремата може да се добијат и седишта со греење и вентилација, заедно со електрично местење, исто како и диодни светла и поврзување на инфо-забавниот систем со паметен телефон.

New item by Automedia MK / Google Photos

Примерно ниво следи и кај системите за асистенција, со камери и радари што го предупредуваат возачот при опасност, со радар што самостојно потсопира и забрзува според возилата напред, па дури и со самостојно следење на свијоците при возење по автопат.

На почетокот на продажбата, SsangYong Korando е достапен со 1,6-литарски e-Xdi дизел со 136 КС. Подоцна ќе се придружи 1,5-литарски T-GDi турбо бензинец со 163 КС. Во двата случаи може да се доплати за шестстепен автоматик, исто како и да се избира меѓу изведба со погон напред или на сите тркала. Во верзиите со преден погон, системот старт-стоп е стандард.

New item by Automedia MK / Google Photos

Цените за нашиот пазар недостигаат, во тој случај вообичаено се повикуваме на германскиот пазар, кој секогаш прв ги „знае“ цените. Стартот е од 22.990 евра за изведба со бензински мотор и погон напред, додека дизелот во најдостапната изведба чини 25.990 евра. Погон на сите тркала е опција вредна 2.000 евра, но е достапен почнувајќи од второто ниво на опрема. Во најоптимистичката изведба, со дизел, погон на сите тркала, автоматски менувач, топ ниво на опрема, панорамски покрив, посебна изведба на ентериерот и електрично отворање на задниот капак, Korando чини 43.690 евра. Повеќе од тоа нема.

https://www.instagram.com/p/B0VXqE9HvqU/

Со неколку промени во изгледот на предниот и задниот дел се појавува и малечкиот Tivoli. Новитет е можноста за доплата за диодни светла, а во моделот пристигаат и сите системи за асистенција што во меѓувреме се појавија од лансирањето на моделот. Дигитални инструменти се достапни и во овој кросовер. Моторите се истите како во Korando. Отсега може да се избере и комбинација од бензинец, мануелен менувач и погон на сите тркала.

Соодветно се сменија и пакетите на опременост, кои генерално нудат повеќе ставки од порано. Ценовникот за Tivoli во Германија стартува од 15.990 евра.

https://www.instagram.com/p/B2gmxWAnqnh/

Тоа е легендарниот модел на SsangYong, тој најдобро покажува како стојат работите во оваа марка

https://www.instagram.com/p/Ba4mSUyggKn/

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Toyota sobir milionska kilometraza

Toyota во Германија организира средба со возачките милионери

Webasto производство батерии

Webasto почнува со производство на батерии за електрични возила