133
26 shares, 133 points

Студиските автомобили на Smart секогаш привлекуваат внимание на големите салони. Smart forease настапува во Париз и во него има многу „вистина“ за иднината

Smart ќе допатува на салонот во Париз со студија на отворен двосед со електричен погон. Студијата со име forease е замислена како класичен спидстер, без покрив и со низок ветробран. Основата, заедно со електричниот погон, потекнува од кабриолет изведбата на Smart fortwo electric drive. Електромоторот постигнува моќност од 81 КС и вртежен момент од 160 њутнметри.

Во дизајнот се препознава типичната форма на Smart, но отсуствуваат секакви стилски додатоци. И во тој поглед, Smart forease е доследен на начелата на спидстерите. Главниот нагласок го ставаат зелените детали. Напред нема маска, затоа што е непотребна кај електричниот погон. Магленките се преместени покрај логото на марката. На местото на обичните светла се наоѓаат три вертикални светлосни единици од светлечки диоди.

Smart forease има мини-димензии, но има макси-почитување на начелата на спидстерите

Назад доминираат двете грпки, коишто исто така се неизоставен дел од спидстер-концептот. Подножјето на грпките преоѓа во масивен заден спојлер, како еден вид стреа над опашот. Динамичната појава се заокружува со масивниот дифузор и со задните светла со тридимензионален ефект.

Smart forease 2
Smart има традиција на претставување радикални концепти – кои неретко доживувале и реализација

Зелените детали се присутни и во внатрешноста, на пример на страниците на седиштата и околу средишниот дисплеј. Пресечениот горен дел од воланот е радикален детал што мора да го поседува еден шоу-автомобил. Дизајнерите си поиграле и со двата мали дисплеи на местото на отворите за проветрување, како и со рачките коишто се впуштени во вратите. „Затворениот“ дизајн на бандажите веќе често се повторува кај електричните автомобили и укажува на големото внимание што се посветува на аеродинамиката.

[FAG id=35287]

Како мини-марката smart стана милионска марка

Smart Fortwo не е Tesla, но е единствен кабриолет на струјаSmart Fortwo не е Tesla, но е единствен кабриолет на струја

Smart со нарачка на автомобил преку интернет и испорака до дома


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

133
26 shares, 133 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *