Skoda Vision RS ја подготвува сцената за новата генерација на Rapid Spaceback, а воедно го најавува и стилот на идните модели RS. Има и плагин-хибриден погон
Чесите како да спакувале три автомобили во концептот Skoda Vision RS за салонот во Париз. Формата на комбилимузината прикажува добар дел од изгледот на идниот Spaceback. Во исто време, спортските акценти укажуваат на стилот што во иднина ќе го применуваат спортските варијанти RS. Погонот ја заокружува целината. Оваа комбилимизина од неполни 4,4 метри вози со плагин-хибриден погон.
Под хаубата работи познатиот 1,5-литарски бензинец со 150 КС. Батерија со капацитет од 13 kWh е вградена пред задната оска и го снабдува со енергија електромоторот со моќност од 102 КС. Системската моќност изнесува 245 КС. Крајната брзина е ограничена на 210 km/h, а забрзувањето од место до темпо сто трае 7,1 секунди. Помошта од електромоторот се чувствува и при меѓузабрзување: Од 80 до 120 km/h минуваат 8,9 секунди. Погонската спрега ја комплетира менувач DQ400e, познат од останатите плагин-хибриди од концернот Volkswagen. Батеријата може да испорачува енергија за 70 километри.
Тоа што Skoda го најавува идниот Spaceback преку студија со плагин-хибриден погон и RS-значка укажува на намерата, идната генерација на моделот да се позиционира поубедливо во споредба со постоечката. Честа прв да го воведе плагин-хибридот во Skoda ќе му припадне на знаменосецот Superb, веќе в година.
Стилот на идните RS-модели може да се пронајде во изгледот на предната маска, којашто е осветлена заради шоу-ефект пред публиката во Париз и брои дури 15 ламели. Во светлата има по уште пет ламели, што значи дека стилот на маската практично преоѓа во светлата – или обратно. Skoda Vision RS импресионира и со масивната употреба на карбон. Рамката околу хексагоналната маска, предниот спојлер, праговите и уште многубројни делови се изработени од лесниот и скап материјал. Добар шоу-ефект постигнува и осветленото лого на Skoda од кристал.
Рефлектирачката лента по целата ширина останува препознатлив белег на RS, со таа разлика што тука станува збор за светлечка, место рефлектирачка лента. Издувната цевка не се забележува, за разлика од постоечките RS-модели на Skoda, кои уште не се откажуваат од овој „важен“ детал.
Бандажите имаат мошне самоуверен формат од 20 инчи, а дополнително имаат и карбонски елементи, по пример на Lamborghini Reventon. Иако се води како концепт, Skoda Vision RS е многу блиску до изгледот на серискиот модел, доколку се замисли дека на местото на ретровизорите, карбонските додатоци и бандажите се наоѓаат обични компоненти.
Спортска атмосфера владее во кокпитот. Доминацијата на црната боја е разбиена со црвени детали. Повеќе „приказна“ има во еко-материјалите: Седиштата се изработени од рециклиран полиестер, со неколку делови од карбон, додека патосниците се од листови ананас – иако и тие изгледаат како да се од карбон. Тркачки детал се јамките изработени од црвен безбедносен ремен, како поздрав од GT-верзиите на Porsche. Како за концептен автомобил, не изненадува тоа што целиот кокпит е дигитален, вклучувајќи и втор дисплеј за ракување со климата, како поздрав од Audi.
Skoda ќе претстави десет модели со електрифицирана погонска спрега, што значи или „батериски“ автомобили или плагин-хибриди. Чешката марка е дел од Ionity, заедничка инвестиција на неколку автомобилски производители и компании блиски до електромобилноста, којашто има план до крајот на следната година да создаде мрежа од 400 станици со брзи полначи низ Европа.