137
24 shares, 137 points

Автомобилскиот концепт без когошто не може да се замисли денешната улична слика, Skoda го владееше пред повеќе од седум децении. Неколку историски модели што им претходат на актуелните СУВ-ови на Skoda ќе се најдат пред публиката на салонот за олдтајмери Техно Класика во Есен.

На триесетттото издание на најголемиот салон на олдтајмери во светот, Техно Класика во Есен, публиката ќе може да се запознае со неколку историски модели на чешката марка, коишто им претходат на денешните СУВ-модели. Овие автомобили се релативно непознати, затоа што ретко ја имаат напуштано територијата на земјата.

Најпознатиот теренски модел од историјата на марката е Skoda Trekka. Тој е првиот автомобил што е произведен во Нов Зеланд и изведен е врз основа на Octavia Combi. Меѓу 1966 и 1972 година се изработени близу 3.000 примероци. Постоеле неколку каросериски изведби, меѓу кои пикап со ленен покрив, транспортер со различни изведби на покривот и комбе за осум патници. Големиот клиренс и кусите каросериски превиси овозможувале Trekka да совладува теренски пречки, иако имал погон само на задната оска.

Skoda Trekka, првиот автомобил што е произведен во Нов Зеланд

SKODA Trekka

Теренските возила во тоа време ги вози само војската. Skoda не добива налог за производство на 973 Babetta, затоа што Русите му даваат предност на GAZ-69

Skoda развива теренци со најмалку две погонски оски уште кон крајот на 1930-те години. Нивниот развој продолжува дури по војната. Во 1947 година се појавува воено возило со преклоплив ветробран во стилот на „вилис“, со заден погон и шасија од Skoda 1101 Tudor. Возилото ја носи ознаката 1101 P ,Bojovy’ и се користи од војската и безбедносните сили како возило за итна интервенција. Друга верзија со ознака 1101 VO се користи во воените сили на повеќе земји.

Skoda 973 Babetta

Skoda 973 Babetta

Во 1952 година се појавува моделот 973 ‘Babeta’. Со можност завклучување на предната оска, теренецот од 3,5 метри станува вистински 4х4 и вообичаено за сите возила од тој тип располага со одлична теренска проодност. Чешкиот 973 се докажува на тестот на Варшавскиот Пакт, но завршува со серија од само 30 примероци. Политиката тогаш решила да му даде предност на рускиот GAZ-69.

Првиот теренски автомобил на Škoda возеше уште пред 50 години

Уште еден нов модел од Чешка: Дали Skoda е новиот Volkswagen?

Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4×4 Style

Skoda Octavia на метан со попуст од 7.000 евра во Германија


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

137
24 shares, 137 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743