141
19 shares, 141 points

Од јануари до април, единствената шпанска марка во големото друштво ја зголемила продажбата за 7 проценти. Април е рекорден, во повеќе земји има двоцифрен пораст. Клучниот збор е: СУВ.

Seat за седум проценти ја зголеми продажбата во периодот од јануари до април и првпат надмина 200.000 возила во истиот период. Поточно, продадени се 202.600 автомобили. Само во април, шпанската марка постигнала 51.100 продажби (+1,8%), што е историски рекорд за овој месец. Солидни продажби постигнува и новата марка Cupra, со 7.900 возила (+82,3%), кои се вклучени во вкупната продажба на Seat.

Четири од секои десет продадени автомобили на Seat се СУВ-модели

Најголем пораст е постигнат во Германија, Алжир и Велика Британија. Домашниот пазар останува најголем пазар за марката, со 40.900 возила (+4,2%) до април. Тоа долго време не беше случај, но Seat во меѓувреме е најпродавана марка во Шпанија, а најпродаван модел е Leon.

Топ 10 Најголеми пазари на Seat:

(продадени возила од јануари до април 19)

  • Шпанија 40.900 (+4,2%)
  • Германија 40.100 (+13,4%)
  • В. Британија 25.500 (+7,6%)
  • Алжир 11.900 (+18,7%)
  • Франција 11.400 (+14,6%)
  • Италија 9.600 (+14,4%)
  • Швајцарија 4.600 (+13.9%)
  • Холандија 4.100 (+22.3%)
  • Шведска 2.700 (+14.1%)
  • Данска 2.200 (+28.4%)

Seat тестира погон со метан од отпадот од Барселона

Seat Tarraco излегува од иста фабрика со Touran и Tiguan

Seat произведува струја со 53.000 соларни панели

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

141
19 shares, 141 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *