131
23 shares, 131 points

Со продадени 5.538.530 возила во првите шест месеци, алијансата Renault-Nissan-Mitsubishi се повикува на титулата на најголем производител на автомобили во светот

Од лани има ново име во трката за титулата на најголем производител на автомобили во светот. Со придружувањето на Mitsubishi, француско-јапонската алијанса Renault-Nissan стана нов светски број 1, со поголема продажба и од Volkswagen и од Toyota.

На купувачите веројатно им е најмалку важно, дали автомобилот што го поседуваат, или моделот што го планираат за подновување, пристига од најголемиот производител во светот. Традиционалните вредности за повеќето купувачи остануваат издржливоста и противвредноста.

Но, титулата на топ-алијансата сепак не е за омаловажување, Renault-Nissan-Mitsubishi најмалку е виновен за тоа што Volkswagen во последниве години силно инсистираше јавноста да стане свесна дека концернот од Волфсбург е светски лидер.

Приклучувањето на продажбите од Mitsubishi доведе до новиот рекорд, но и матичните марки напредуваа

Франко-јапонците до крајот на јуни продале за 5,1 проценти повеќе возила отколку во првото полугодие лани, или вкупно 5.538.530 возила. Тоа е рекорд, но тој рекорд се должи главно на приклучувањето на продажбата на Mitsubishi во крајниот збир. Најголем пораст по сегмент има кај кросоверите, СУВ-моделите, пикапите и електричните модели.

По марки: Расте продажбата на Renault Clio, Captur и Scenic, романската Dacia посигнала рекорд, Nissan регистрира зголемен интерес за Note, Serena, X-Trail и Qashqai. Новиот член, Mitsubishi, се надоврзува со Eclipse Cross и Xpander.

Шампионско трио: Renault европски број 1 во електромобилноста, Nissan Leaf најпродаван одел, Mitsubishi Outlander PHEV најпродаван плагин-хибрид

Како европски шампион во електромобилоста, Renault држи 21,9 проценти од пазарот со Zoe и Kangoo Z.E. Новата генерација на Nissan Leaf е најпродаван модел во првите шест месеци во Европа, со повеќе од 18.000 примероци, додека на светско ниво, продажбата надминува 47.000 примероци за половина година. Во овој сегмент, традиционално е силен и Mitsubishi, со плагин-хибридот Outlander PHEV.

Nissan Leaf Sibeg Sicilija

Триото планира да достигне продажба од 14 милиони примероци до 2022 година, што е за 30 повеќе од ланската продажба од 10,6 милиони возила.

Renault и Dacia продале рекордни 2,1 милион возила, со Renault како втора најпродавана марка во Европа и Captur како најпродаван мини кросовер. Nissan постигнал продажба на 2,8 милиони возила, заедно со Infiniti и Datsun. Залет фаќа и Mitsubishi (со околу 620.000 возила), чијшто Eclipse Cross неодамна стартуваше со продажба на 60 пазари во светот.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

131
23 shares, 131 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743