Групацијата Renault, јапонскиот партнер Nissan и корпорацијата Mitsubishi, како членови на една од водечките автомобилски алијански во светски рамки, денес одредија нов модел на соработка, со цел да се зголемат конкурентноста и профитабилноста на секоја страна во сојузот.
Основата на сојузот ќе ја сочинува заедничката набавка, според познатиот скалест принцип – за производство и испорака на повеќе компоненти од добавувачите, следува и пониска цена. Ќе се зема предвид и дали одредена марка е посилна во одредени региони во светот и соодветно на тоа ќе биде подржана од останатите партнери.
Трите компании ја поставија следната шема за соработка:
- Поголема примена на заеднички компоненти, почнувајќи од платформи, до цели каросерии.
- Во секој сегмент ќе се одредува по еден „водечки“ модел, а компанијата што го има тој модел ќе ги развива и неговите изведби за марките на партнерите; Притоа ќе се гарантира дека секој одделен модел според овој принцип, ќе биде конкурентен на пазарот
- Претходно наведениот принцип на „водечки и пратечки модели“ веќе се применува кај доставните возила; Тој ќе продолжи да се применува во овој сегмент
Од принципот на водечки и пратечки модели се очекува да донесе заштеда до 40% по возило. Партнерите во алијансата ќе ги распределат улогите на светскиот пазар зависно од тоа, во кои региони одредена марка има поголемо и повлијателно присуство. Соодветно на тоа, секој партнер ќе се посвети повеќе на „своите“ региони.
Според ова поделба на улогите, Nissan ќе биде одговорен за Кина, Северна Америка и Јапонија, Renault ќе има надлежност над Европа, Русија, Јужна Америка и Северна Африка, додека Mitsubishi Motors ќе биде задолжен за пазарите во десетте држави во југоисточна Азија (Индонезија, Малезија, Филипини, Тајланд и др.) и Океанија.
Обновувањето на СУВ-моделите од компакт класата по 2025 година ќе го предводи Nissan, додека Renault ќе биде задолжен за СУВ-моделите во класата на градските автомобили за европскиот пазар.
Во Латинска Америка, место сегашните четири модели од B-сегментот, ќе се нудат само два модели, на Renault и Nissan. Во југоисточна Азија и Јапонија ќе продолжи соработката меѓу Mitsubishi и Nissan во сегментот на мини-автомобилите.
Во поглед на надлежноста над технологиите, марките ќе ги имаат следните улоги:
Nissan ќе го развива автопилотираното возење
Renault ќе развива конективност врз база на Android, додека Nissan на ова поле ќе биде задолжен во Кина
Renault ќе ја развива основната платформа за возилата со електричен погон
Благ хибриден погон и други основни нивоа на електрификација ќе развиваат Renault и Nissan
Mitsubishi останува надлежен за плагин-хибридниот погон за модели од компакт и средната класа (Outlander PHEV и др.)