Renault во следните години ќе им посвети уште повеќе внимание на електричните автомобили. Некои од моделите може да бидат жртви на транзицијата, еден од тие модели е Megane.
Целава декада ќе минува во знак на преоѓањето во ерата на електричниот погон. Најголемите производители веќе одамна имаат разработено план и сценарио за тоа како ќе изгледа нивната идна понуда од модели, којашто ќе се состои целосно од автомобили со погон на струја. За некои традиционални модели ќе нема место во иднината.
Renault планира да нуди осум модели со погон на струја до 2023 година. Постои голема веројатност дека Megane нема да добие наследник, затоа што Французите го чуваат буџетот за новите модели на струја. Главниот дизајнер на Renault, Лоренс ван ден Акер, посочи таква можност во интервју за британскиот Ауто Експрес.
Логиката е едноставна: Мора да се вложува во модел и технологија чијашто продажба ќе расте во иднина
Според Холанѓанецот, логично е моделите што повеќе не се толку успешни на пазарот да се укинат и средствата да се посветат за новите електрични модели: „Не можеме да си дозволиме сите наши модели да станат електрични модели, затоа некои модели мора да исчезнат. Megane е во многу комплициран сегмент. Мора да се вложува во иднината на пазарот,“ изјави Ван ден Акер.
Продажбата на Megane се одвива задоволително, но таа ќе паѓа. Пред дваесет години, Renault годишно продаваше по 300.000 примероци од Megane во Европа, со врв од речиси 500.000 возила во 2004 година. По 2012 година, моделот нема надминато 170.000 примероци, за во последните две години, Французите да продаваат само по 130.000 возила од оваа моделска серија.