131
18 shares, 131 points

Во март, Seat Leon Cupra му го одзеде рекордот на Renault Megane RS Trophy на Нирбургринг и стана најбрз автомобил со преден погон. Но, титулата не се предава туку така.

Чест за секој производител е да држи рекорд на најбрз круг на Нирбургринг. Кај автомобилите со преден погон, до неодамна рекордот го имаше Renault Megane Trophy RS, кој со своите 265 КС ја извозе патеката за осум минути и осум секунди. Тоа е сериски автомобил што за триесетина и повеќе илјади евра може да го купи секој.

Но, во март се појави еден автомобил што го извозе „Зелениот пекол“ за седум минути и 58 секунди – Seat Leon Cupra 280. Ова е време што заслужува почит дури и од рели легендата Валтер Рерл, кој уште на времето се има изјаснето дека не става шлем за време подолго од осум минути. Шпанскиот тркач не е единствената главоболка за Renault. На 22-километарската патека тренира и Honda со идниот Civic Type R, со цел да го извози најбрзиот круг. Постои голема неизвесност околу Civic, затоа што Јапонците уште не откриваат точно колку КС ќе има нивниот тркач.

Renault ќе поставува нов рекорд на 16-ти јуни, под мотото „Under8“. Како основа за тоа ќе послужи новиот Megane RS Trophy 275 TCe, во ограничена серија примероци. Секој од нив ќе чини 38.000 евра и за тие пари неговиот дволитарски турбо ќе нуди 273 КС при 5.500 вртежи во минута, наспроти 265-те КС на досегашниот „супер-меган“. Максималниот вртежен момент изнесува 360 Nm при 3.000 вртежи, а за добар спринт, на моторот му е дозволено да врти до 6.800 во првиот и вториот степен. Крајната брзина и забрзувањето не се спомнуваат. За ориентација, 265-ката забрзува за 6,0 секунди и вози до 254 km/h.

Издувниот систем носи печат на словенскиот специјалист Akrapovic, изработен е од титан, поради што е полесен од серискиот, но има и полут звук. Впечатлив детал е крајната издувна цевка од карбон. Други белези на врвната верзија Trophy се заоблениот спојлер под предниот браник и нумерираните прагови на вратите. Бандажите се од Speedline, со пречник од 19 инчи и изведени се од тркачката верзија на Megane RS. Сериски се вградува спортско подвозје, со механичка блокада на диференцијалот. Предните седишта се од Recaro, обложени со кожа и алкантара. Крајниот печат е на потпирачите за глава, каде што е втиснато логото Renault Sport.

Renault_57363_global_en


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

131
18 shares, 131 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743