Renault во соработка со компанијата за речен превоз Seine Alliance и со експертите за електричен погон Green-Vision го развија првиот глисер со погон на струја, во когошто се користат стари батерии од електрични автомобили. Наречен симболично Black Swan или Црниот Лебед, глисерот е прв чекор кон реализацијата на планот на Seine Alliance за целиот свој возен парк на реката Сена да го префрли на струја до 2024 година.
По пуштањето во редовен сообраќај во следната година, Black Swan ќе превезува до осум патници и ќе има пионерска улога со користењето на литиум-јон батерии од моделското семејство Renault Z.E., чијшто капацитет е сведен на помалку 70 проценти. Батериите ќе испорачуваат доволно енергија за двата електромотори од по 20 kW да испорачуваат погон два часа по реката Сена во Париз. Полнењето ќе трае меѓу два и три часови.
Основата доаѓа од италијанскиот глисер Tullio Abbate, кој е приспособен за погон на струја и поседува четири батерии под седиштата. Батериите и електромоторите заедно тежат 278 килограми, што е помалку од оригиналниот мотор и резервоарот за гориво.