Британците веќе го нудат Range Rover со продолжена каросерија, а постои и модел со хибриден погон. Единствено преостана двата модела да се спојат во едно. Премиера на салонот во Пекинг.
Кинезите сакаат кога автомобилите се долги, но ги почитуваат и современите погонски технологии. Оттука, единствениот логичен потег на Land Rover беше да ја спои продолжената каросериска изведба на Range Rover со дизелскиот хибрид и да го понуди моделот како премиера на салонот во Пекинг.
Погонската спрега ја сочинуваат трилитарски турбодизел со 292 КС и електромотор со 48 КС, што дава системска моќност од 340 КС и вртежен момент од 700 њутнметри. За преносот на сила служи автоматик со осум степени. На батерии може да се вози до два километри, со брзина до 48 километри на час. Фабричката потрошувачка на хибридниот Range Rover LWB изнесува 6,4 литри.
Каросеријата на моделот е продолжена за 14 сантиметри во споредба со стандардниот модел, за повеќе простор на задната клупа. Место класична клупа, за назад може да се нарачаат и две одделни седишта за уште поголем комфор во возењето.