143
20 shares, 143 points

Тешките делови се товарат најдолу, тоа е првото и сосем логично правило при товарење на автомобилот пред поаѓање на летен одмор

Целта на првото правило при товарење е во тоа да се задржи тежиштето на возилото. Доколку тешки делови од багажот се остават повисоко, со тоа се повишува тежиштето на возилото и се влошуваат возните својства. Автомобилот повеќе се наведнува во свијоци, и во екстремен случај, како потреба од нагло сопирање во свијок или нагло избегнување пречка на патот, може полесно да ја изгуби стабилноста.

Секако дека и возачот мора соодветно да го приспособи начинот на возење, затоа што натоварен автомобил се однесува поразлично од празен автомобил. Треба да се има на ум дека тежината на патниците и на багажот може да изнесува околу половина тон.

Поради тоа, при товарењето треба да се внимава на следното:

– Тешките куфери и останатите тешки предмети е најдобро да се сместат веднаш зад задната клупа, легнати на подот и поставени средишно

– Кај дводелните каросериски форми (комбилимузини, СУВ и сл.), делови од багажот не треба да се наоѓаат повисоко од горниот раб на задната клупа. Производителите нудат мрежи или преградни решетки, кои ги штитат патниците од излетување предмети кон нив при нагло сопирање

– Подобро е да се избегнува соборување на дел од задната клупа, затоа што таа е еден вид заштитен ѕид за патниците. Доколку тоа е неизбежно, багажот треба дополнително да се прицврсти и обезбеди

– Кога дел од багажот се остава на едно од седиштата, потребно е да се користат ремени за затегување што ќе спречат негово изместување и излетување

– Предметите не треба да се оставаат неприцврстени во кабината. При нагло сопирање или незгода, дури и лесните предмети можат да се претворат во опасни проектили. Еднолитарско шише вода, при судир со брзина од 50 километри на час, станува проектил што со тежина од 25 килограми ги удира патниците на предните седишта

– Правилото потешките предмети да се товарат пониско важи и при користење багажник на покривот. Овој товар уште позначајно го менува тежиштето на возилото. Не треба да се заборава на дозволената носивост на покривот, којашто е наведена во прирачникот за возилото. Правилното прицврстување на багажот на покрив е особено важно.

– Ограничување на тежината постои и за багажниците што се прицврстуваат назад на возилото и обично се користат за превоз на велосипеди и сл.

– Со натоварено возило се препорачува внимателно возење со приспособена брзина. Не смее да се превиди фактот дека патот на сопирање на возило што е целосно натоварено се продолжува значително. Покрај тоа, сменети се и возните својства, а и возилото забрзува послабо, па треба да се предвиди повеќе простор и време за престигнување на побавните возила. При ноќно возење треба да се приспособи и висината на светлосниот сноп, за возачите од спротивниот правец да не се заслепуваат, но и заради подобро осветлување на патот


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

143
20 shares, 143 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743