Првиот Porsche со електричен погон моментно ги завршува последните тест-возења пред влегувањето во сериско производство. На работ на Поларниот Круг, Porsche Taycan ги докажа своите возно динамички потенцијали во услови на снег и мраз. Во исто време, друг тим инженери е на јужната полутопка, и тестира во летни услови. Во Јужна Африка се вршат проверки на перформансите, како и завршни дотерувања околу континуираната моќност на електромоторите.
Најекстремно е во Дубаи, кадешто се вози долго под целосно оптоварување, во услови на исклучителна жега. Полнењето на батеријата во такви услови, исто така е на дневен ред. Досега се тестираше во 30 држави ширум светот, на температури од минус 35 до плус 50 степени Целзиусови.
Пред да започне продажбата кон крајот на годинава, со прототипите на Porsche Taycan се извозени шест милиони километри ширум светот
Тестирањето на електричните автомобили се врши според истата процедура како за возилата со обичен погон. Дополнителен предизвик кај погонот на батерија е нејзиното полнење, како и одржувањето на температуирата на погонската спрега и на кабината, во екстремни услови.
Неколку факти за тестирањето на Porsche Taycan:
-
- Вкупно поминато растојание: Околу шест милиони километри, од кои два милиони без прекин
- Држави: Вкупно 30, меѓу кои САД, Кина, Емирати и Финакс
- Температури: Од минус 35 до плус 50 степени Целсиузови
- Влажност на воздух: Од 20 до 100 проценти
- Висина: од 85 метри до 3.000 метри надморска висина
- Број на полнења: Повеќе од 100.000 со најразлични технологии за полнење
- Тим: Околу 1.000 тест-возачи, техничари и инженери
Денес голем дел од развојот се врши виртуелно. Каросеријата, погонот, подвозјето, електриката и целата композиција, во голем дел се дизајнираат компјутерски и се симулира функционирањето. Виртуелните прототипи на Porsche Taycan имаат „извозено“ над десет милиони километри.
Повеќе од 20.000 заинтересирани купувачи уште пред серискиот модел да се појави во живо
Porsche Taycan ќе има премиера во септември, а испораките ќе стартуваат пред крајот на годината. Спортската марка досега има регистрирано повеќе од 20.000 заинтересирани купувачи од цел свет.
Taycan ќе забрзува од место до сто километри на час за помалку од 3,5 секунди. Досегот изнесува над 500 километри според старата норма NEDC. Возилото поседува 800-волтна архитектура, што овозможува литиум-јон батеријата при приклучување на супербрз полнач да се наполни со енергија за 100 километри пат за само четири минути.
Porsche Cayenne Coupé блиску до формата од којашто сé започна
Porsche вложува 600 мил. € во фабриката во Лајпцих
Возење Porsche со месечна претплата, без договори, само гориво
Електричен камион носи делови за електричниот Porsche