Електричната лимузина на Porsche покажа пред публиката на финалето на Формула Е во Њујорк, дека за погонот на струја најмалку е проблем да се извозат брзи крутови по тркачката патека.
Фабричкиот возач Нел Јани, кој беше зад воланот на Porsche Taycan за време на финалето во Формула Е во Њујорк, не штедеше на пофалби за идната лимузина на батерија во салоните на спортската марка: „Ме изненади досегот што Taycan може да го постигне при возење по тркачка патека.“ Токму во тие услови најдобро се покажува ефектот од таканаречената рекуперација, односно користењето на залетот на возилото, кога електромоторот се префрлува на работа како генератор и полни струја во батеријата, буквално при секое сопирање или отпуштање на „гасот“.
Porsche Taycan возеше во земјите кои ќе бидат меѓу најголемите пазари откако ќе стартуваат испораките
Брзите кругови во Големото Јаболко беа финале на тоа што се водеше под името Porsche Triple Demo Run. Прототип на Taycan во минатите три недели се појавуваше трипати на три континенти. Кина, Велика Британија и САД се воедно и меѓу најголемите пазари за идниот сериски автомобил. Фолијата на покривот секогаш се избираше во чест на земјата домаќин. Во Њујорк, на покривот на претсерискиот Porsche Taycan беше поставена „старс-енд-страјпс“ графика.
За првото возење беше задолжен кинескиот тркач Ли Чао, возач во Porsche Carrera Cup Asia, кој го постави електричниот автомобил пред предизвиците на тест-патеката на марката во Шангај. Потоа, воланот го презеде поранешниот Ф1-возач Марк Вебер, воедно и амбасадор на Porsche. Тој возеше пред публиката на Фестивалот на брзината во Гудвуд.
Taycan ќе биде прикажан премиерно во септември, а испораките ќе стартуваат непосредно пред крајот на годината. За електричната спортска лимузина имаат пројавено интерес повеќе од 20.000 потенцијални клиенти, кои се регистрирани во програмата и имаат платено капар.