150
20 shares, 150 points

Пристигаат изненадувачки бројки од продажбата на Porsche Panamera. Повеќе од половината од продадените примероци во Европа возат со хибриден погон. За тоа придонесуваат и големите субвенции во повеќето држави. Купувачите во секој случај стекнуваат доверба во електромоторот под хаубата.

Помошта од електромотор во погонската спрега почнува да им се допаѓа и на возачите на спортските марки. Околу 60 проценти од продажбата на Porsche Panamera во Европа отпаѓаат на верзиите со плаг-ин хибриден погон. Уделот е уште поголем во некои земји: Во Франција се 70%, во Австрија над 80, а во Белгија дури 90 проценти. Продажбата на верзиите на спортската лимузина со две срца стартуваше во јули.

Нарачките што пристигаат од скандинавските земји укажуваат на експлозивен раст на интересот за „електрифицираната“ Panamera. Во Норвешка, 90% од новите нарачки се однесуваат на овие верзии, во Финска 85 проценти.

„Турбо-хибридната“ верзија е врв во гамата на Porsche Panamera

Топ изведбата Panamera Turbo S E-Hybrid вози со 4,0-литарски V8, кој во комбинација со електромоторот произведува системска моќност од 680 КС. Според Porsche, со полна батерија се минуваат до 50 километри. Во реални услови може да се очекуваат триесетина километри, со што се покрива дневната тура на повеќето возачи во Европа. Теоретски, лимузината може секој ден да се вози само на струја, доколку преку ноќ или во работното време останува приклучена на полнач. Постои и изведба S E-Hybrid, со помала моќност, но и пониска цена.

Наскоро пристига и сериската верзија на првиот чисто електричен модел на Porsche, Mission E. Тој ќе вози до 500 километри со полна батерија, спринтот до сто ќе трае покусо од 3,5 секунди. Со брзи полначи, батеријата ќе се освежи со енергија за само 15 минути, до 80% од капацитетот.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

150
20 shares, 150 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730