Во Porsche нема нивоа на опрема, туку има нивоа на моќност и брзина. Актуелната „лимузина“ има ново ниво: Porsche Panamera GTS со 460 КС, гласен издув и цврсто подвозје
Sport Turismo, со четирилитарски V8 со 460 КС и 620 њутнметри. На тоа следуваат трикоморна воздушна амортизација со нагласок на динамика, неколку впечатливи белези во дизајнот и вредна опрема. За сите моделски изведби на Panamera отсега е достапен и проекциски дисплеј со повеќе можности за конфигурирање.
Во споредба со претходникот, новиот GTS е посилен за 20 КС и има за 100 Nm повисок вртежен момент. Спортскиот издув следи како стандард, исто како и пакетот Sport Chrono. Спринтот со темпо сто трае 4,1 секунди, крајната брзина изнесува 292, односно 289 km/h (кај ЅТ). За преносот на сила до погонот на сите тркала е задолжен осумстепен менувач со двојна спојка. Вредноста за просечната потрошувачка од 10,3 литри уште важи според старата норма NEDC.
Porsche Panamera GTS со спуштено подвозје, спортски издув и бандажи од 20 инчи
Со спортското подвозје што е спуштено за 10 mm доаѓаат и поголеми сопирачки дискови: 390 mm напред, 365 mm назад. Верзиите GTS се распознаваат по црните завршетоци на предниот и задниот браник, како и по бандажите од 20 инчи. Главниот печат во кабината го става црната алкантара, во комбинација со елоксиран алуминиум.
Како што е вообичаено кај марката од Цуфенхаузен, ознаката GTS има богата историја. Првиот Gran Turismo Sport e Porsche 904 Carrera GTS од 1963 година, кој овозможи техника од мотоспортот да се добие во автомобил за редовен сообраќај. Во 1980-те и 1990-те години се појавуваат 924 GTS и 928 GTS.
Традицијата ја продолжува Cayenne GTS во 2007 година, за четири години подоцна да следи првата генерација на Panamera GTS. Цената за Panamera GTS на германскиот пазар изнесува 138.493 евра, „комбито“ Panamera GTS Sport Turismo чини 141.349 евра.
Кавалкада на Porsche го полираше македонскиот асфалт
Porsche ги напушта дизелите, преоѓа на хибриди и батерии