за

Porsche Cayenne Coupé блиску до формата од којашто сé започна

Porsche Cayenne Coupe

Porsche Cayenne преоѓа од модел во моделско семејство. Купето пристига како втора каросериска изведба на динамичниот СУВ, со уште повеќе нагласок на спортскиот карактер и неколку префинети детали, како што впрочем е ред кај секое купе. Во опашот се повторува линијата на 911 верно како кај никој друг не-911.

Третата генерација на Cayenne првпат добива купе изведба, покрај класичната каросериска варијанта. Техниката е иста, дизајнот оддава поголема динамичност, чувствата што ги поттикнува се посилни. Секако дека највпечатливата промена е во комплетно сменетиот опаш, кадешто се наоѓа приспособлив заден спојлер. Место задна клупа има две засебни седишта, а покривот се изработува во две варијанти – стандарно со големо панорамско стакло или опционално со цел покрив од карбон.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Според дизајнерот Михаел Мауер, Porsche Cayenne Coupe поседува најспортска линија во сегментот. Ветробранот и предните столбови се повеќе закосени, во комбинација со покривот кој е за 20 милиметри пониско во споредба со стандардниот Cayenne. Новите задни врати и крила го прошируваат опашот за 18 милиметри и оддаваат мускулест изглед. Возилото визуелно е пониско и со тоа што регистерската таблица е преместена во браникот.

Активниот заден спојлер се извлекува за 135 милиметри над 90 km/h

Фиксен кровен спојлер и адаптивен заден спојлер следуваат стандардно кај секој Cayenne Coupe. Вториов автоматски се извлекува за 135 милиметри над 90 km/h, зголемувајќи го притисокот врз задната оска. Во исто време, активната аеродинамика влијае позитивно и врз потрошувачката на гориво.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Карбонскиот покрив се нуди со доплата, во еден од трите пакети за смалување на тежината. Покривот е впуштен во средината, по пример на Porsche 911 GT3 RS. Дел од пакетите се новите бандажи од 22 инчи, со смалена тежина. Внатре се користи класична каро-мустра, заедно со неколку детали од карбон и облоги од алкантара.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Предните седишта се нови и поседуваат електрично местење. Назад се седи за 30 милиметри пониско отколку во класичниот Cayenne. Багажникот располага со 625 литри, со соборена клупа расте на 1.540 литри.

Во почетокот се достапни мотори со 340 КС и 550 КС

Две турбо погонски единици стојат на избор за старт. Cayenne Coupe со трилитарски шестцилиндарец располага со 340 КС и 450 њутнметри, а спринтот до сто трае 6,0 секунди со опционалниот пакет спорт-хроно. Крајната брзина изнесува 243 km/h. Топ-моделот Cayenne Turbo Coupé поседува четирилитарски V8 со битурбо натполнење, со 550 КС и 770 њунтметри. Спринтот трае 3,9 секунди, крајната брзина изнесува 286 km/h.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Испораките ќе стартуваат кон крајот на мај. Во Германија, Cayenne Coupé чини 83.711 евра, додека Cayenne Turbo Coupé се цени на 146.662 евра.

Porsche вложува 600 мил. € во фабриката во Лајпцих

Возење Porsche со месечна претплата, без договори, само гориво

Porsche пред 70 години првпат изложуваше во Женева

Porsche обезбеди 49.000 полначи за своите електрични модели

 

Напишано од Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

shell top up univerzalno maslo

Рано е за 1-ви Април: Shell продава универзално моторно масло

Мотоцентар General Tire Altimax One

Мотоцентар со тркачка проба на новите гуми Altimax One на General Tire