122
17 shares, 122 points

Porsche Cayman и Boxster се повеќе од солидни спортски модели. Нивниот единствен лимит досега беше во тоа што се нудеа само со турбо четирицилиндарци. Тоа се смени.

Porsche Cayman и Boxster, двата со дополнителна бројчена ознака 718, беа мошне убедливи при пролетното гостување на германската спортска марка кај нас. Моќ не смее да недостига, исто како и желба за високи вртежи, а звукот со само една мала нишка потсеќа на Буба. Меѓутоа, во соништата за Porsche, моторот обично има два цилиндри повеќе отколку што досега се нудеше во гамата на купето и родстерот.

Porsche 718 Cayman GT4 и Spyder првпат со идентично подвозје и идентичен погон

Точно толку цилиндри на број имаат новите изведби 718 Cayman GT4 и 718 Spyder. Шестцилиндарскиот боксер дише природно, без тубонатполнење, и ослободува 420 КС. Купето повеќе е конструирано како возило за приватни тркачи и за кружни патеки, додека 718 Spyder го нуди задоволството динамиката во возењето да се почувствува директно преку ветрот што струи околу.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Главните преправки се во аеродинамичноста на каросеријата, во спортското подвозје и во соодветно димензионираните сопирачки дискови. Како што е ред, менувачот е мануелен, со шест степени.

Шестцилиндарецот има иста основа со актуелните мотори во 911 Carrera

Четирилитарскиот боксер е изведен од моторите во Porsche 911 Carrera и ги сервира 420-те њутнметри меѓу 5.000 и 6.800 вртежи. Крајната брзина на GT4 изнесува 304 km/h, додека отворената каросериска изведба е побавна за три километри на час. Двоседите спринтуваат до сто за 4,4 секунди, а потрошувачката на гориво според фабрика изнесува 10,9 литри.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Новина се пиезо-инјекторите, кои првпат се користат кај мотор со високи вртежи и го впрскуваат горивото во најмногу пет порции. Porsche 718 Cayman GT4 нуди сосем нов аеродинамчки концепт, со потисок што е зголемен до 50%, без притоа да се нарушува отпорот на воздух. При 200 километри на час, воздухот притиска врз GT4 со дополнителни 12 килограми во споредба со претходникот.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Наспроти тоа, 718 Spyder е пуристичка машина. Тој ја продолжува историјата на Porsche 550 Spyder и 718 RS 60 Spyder. Родстерот дополнително поседува заден спојлер, што се извлекува над 120 km/h. Дифузорот прави Spyder да е прв модел во оваа серија што произведува аеродинамички потисок на задната оска.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Spyder првпат го добива GT-подвозјето од 718 Cayman GT4. Тоа значи дека во повеќето елементи се користат сферични зглобови, додека амортизацијата PASM ја спушта каросеријата за 30 милиметри. Дополнително има и механичка блокада на диференцијалот.

Цената за Porsche 718 Spyder во Германија изнесува 93.350 евра, додека за Cayman GT4 се потребни 96.206 евра.

New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos
New photo by Automedia MK / Google Photos

Porsche станува експерт за обвиткување со фолија

Porsche, трите милиони пчели и турбо-медот

Dräxlmaier произведува батерии за Porsche Taycan во Заксенхајм

Со Porsche до Галичник: Знаат ли овие автомобили за ограничувања?

 


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

122
17 shares, 122 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *