142
22 shares, 142 points

Пред три години Porsche го претстави првиот Cayman GT4 Clubsport за тркачки аматери. Сега дојде ред за генерациска смена, со новиот 718 Cayman GT4 Clubsport. Техничарите во Вајсах ги подобрија возните својства и го скусија времето на круг, а се користени и нови материјали. Навистина нови материјали!

Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport е прв тркачки автомобил од сериско производство, со каросериски делови од биокомпозити. Вратите и задниот капак се изработени од природни влакна, кои првенствено се добиваат од земјоделски отпад, како коноп и лен. Овие компоненти имаат речиси иста тежина и цврстина како да се изработени од карбон.

Со фабрички вграден ролбар, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport тежи 1,.320 килограми, што е „суперлесна категорија“

Моторот е 3,8-литарски шестцилиндарски боксер со 425 КС при 7500 вртежи во минута, што е 40 КС повеќе од претходникот. Погонот е на задната оска, преносот е преку шестстепен менувач со двојна спојка, механичка блокада на задниот диференцијал се подразбира. Предната оска со лесна конструкција потекнува од 911 GT3 Cup. Сопирачките дискови имаат тркачки формат, со пречник од 380 милиметри и на предната и на задната оска. Со 1.320 килограми, вклучувајќи го стандардниот ролбар, GT4 Clubsport е „лесна категорија“.

New photo by Automedia MK / Google Photos

Германците нудат две изведби. Едната е Trackday, за тркачи аматери, кои сакаат да учествуваат на приватни трки и клубски средби. Амортизерите не се дотеруваат, а сите електронски контроли во подвозјето може да се исклучат. Клима уред е стандард, покрај отвор за спасување во покривот, противпожарен апарат и специјален резервоар од 80 литри. Цената од фабрика изнесува 134.000 евра.

Втора е верзијата Competition, со амортизери со три позиции, безбедносен резервоар од 115 литри кој одговара и за тркачки маратони, со безстепено дотерување на балансот на сопирачките на предната и задната оска. За брзо време во бокс се грижат вградените пневматски дигалки, исто како и остранливиот волан од 911 GT3 R, со цел спектар можности за дотерување. Цената е 157.000 евра, без данок.

Претходникот се продаде во 421 примерок. Испораката на новакот, во двете верзии, стартува во февруари.

Alpine добар колку Porsche: Споредбен тест на Ауто Билд

Porsche гради 90-метарска висококатница во Штутгарт

Porsche Panamera мора во сервис: Апдејт за сервото

Електричен камион носи делови за електричниот Porsche


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

142
22 shares, 142 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3813