163
21 shares, 163 points

Спортската марка на Германците има проблем што и конкурентите посакуваат да го имаат. Над 70 проценти од сите произведени автомобили на Porsche уште се возат. За нив се потребни и соодветни пневматици.

Седум од секои десет автомобили што Porsche ги има произведено во целата своја историја уште се возат секојдневно. Незамисливо! Тоа што е слатка мака на марката од Цуфенхаузен, повлекува и обврски. За овие стари автомобили се потребни и соодветни пневматици, што ќе одговараат на „оригиналната“ состојба на возилото. За таа цел, Porsche во соработка со Pirelli работеше на развој, тестирање и хомологација на комплетна понуда од пневматици што се наменети посебно за секоја одделна генерација на модели.

Рели-легендата Валтер Рерл и Дитер Решајзен, тестер на гуми за Porsche, ги даваа главните насоки за развојот на ново-старите пневматици
Рели-легендата Валтер Рерл и Дитер Решајзен, тестер на гуми за Porsche, ги даваа главните насоки за развојот на ново-старите пневматици

Новите пневматици со изгледот и дизајнот на профилот изгледаат верно на историските оригинали, но во поглед на возните својства ги исполнуваат сите барања од современите генерации пневматици. За сите модели на Porsche произведени во периодот меѓу 1959 до 2005 година, стојат на располагање 32 специјални пневматици, вклучувајќи ги моделските серии 356 (B, C), Boxster (986), 911 (G, 964, 993, 996) и 914, како и за сериите со мотор напред, 924, 928, 944 и 968. Сите пневматици поседуваат сертификат N, со специјална хомологација за Porsche.

За некој пневматик да добие одобрение за вградување од Porsche, потребно е да мине серија од 33 најразлични тестови
За некој пневматик да добие одобрение за вградување од Porsche, потребно е да мине серија од 33 најразлични тестови

На фановите на марката им е важно да се задржи оригиналниот изглед на нивниот стар Porsche, што секако предвидува и дизајнот на профилот, ширината и висината на пневматикот да изгледаат верно. Тоа што е различно е материјалот и „внатрешниот“ живот на овие пневматици, што значи дека тие се изработуваат од современи материјали, исти како за актуелните генерации на пневматици, а и со носечката структура не заостануваат зад нив. Возачите секако ќе ги ценат подобрените возни својства, особено во поглед на контактот со подлогата на влажна подлога.

При развојот на специјалните пневматици за старите модели на Porsche, главниот збор го имаше рели-легендата Валтер Рерл, чиешто искуство е непроценливо за германската марка. „Возните својства уште не беа толку избалансирани во старите времиња. Новата генерација на пневматици одговара за начинот на возење на вистински спортски автомобил подобро од кога било досега,“ оценува Рерл.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

163
21 shares, 163 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743