135
19 shares, 135 points

На францускиот производител му се врати самодовербата и тоа треба да се покаже пред светот. На штандот на Peugeot на салонот во Женева ќе се појави џиновска скулптура на лав. На овој начин се одбележуваат 160 години на еден од најпрепознатливите заштитни знаци воопшто.

По долгогодишната криза се враќа оптимизмот во Peugeot. Французите сакаат светот да ја види нивната нова самодоверба. За таа цел, на салонот во Женева во следниот месец ќе се појави џиновска скултура на лавот, заштитниот знак на марката.

Со должина од 12,5 метри и висина од 4,8 метри, пластичниот лав ќе буди стравопочит кај публиката што ќе се најде пред него. Дизајнот е дело на сопственото студио во Париз, кадешто Французите го создаваат глобалниот имиџ на марката. Жил Видал, главниот стилист, коментира: „Новиот лав ги симболизира вредностите на нашата марка – солидноста, моќта и непоколебливоста.“

Со џиновскиот лав изработен од пластика се одбележуваат и 160 години постоење на заштитниот знак на Peugeot. Тој е применет за првпат во 1858 година.

Peugeot го смени шефот во Кина поради слабата продажба

Peugeot ќе произведува мотори во фабриките на Opel

Opel комплетно се префрлува на техниката на Peugeot

Peugeot има нов пикап: Ексклузивно за Африка


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

135
19 shares, 135 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *