165
34 shares, 165 points

Peugeot е најпродавана автомобилска марка на францускиот пазар во септември. Приватните купувачи во земјата во минатиот месец најчесто се решавале за модел со знак на лав, што на Peugeot му обезбеди лидерство во овој дел од пазарот, којшто се води посебно од продажбата на службени возила. Најпродаваниот модел во приватниот сегмент повторно доаѓа од истата марка – Peugeot 208.

Во првите девет месеци од годинава, Peugeot има забележано најголем раст во продажбата од сите француски марки, вклучувајќи ги и продажбите на доставните возила. Растот изнесува близу 8%, односно во периодот од јануари до септември биле продадени околу 26.000 возила повеќе отколку во истиот период лани.

Peugeot 508, premiera Makedonija Peugeot 508 неодамна имаше премиера пред македонската публика, три месеци пред официјалниот старт на продажбата

Најголемиот поттик за продажбата доаѓа од СУВ-моделите, коишто постигнуваат удел од 8,9 проценти на целиот француски пазар. Само од моделите Peugeot 2008, 3008 и 5008 се продадени повеќе од 139.000 возила.

Peugeot 508 премиерно пред македонската публика

Peugeot му дава шарм на хибридниот погон

Peugeot e-Legend прикажува висока мода на салонот во Париз


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

165
34 shares, 165 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *