132
18 shares, 132 points

Шефовите сметаа дека Кинезите ќе ги сакаат нивните марки. Но, Opel и Seat сепак мора да се повлечат од кинескиот пазар поради катастрофалните продажни резултати. Недостига имиџ.

Шпанската ќерка на Volkswagen го прекина извозот на кинескиот пазар поради лошите продажни резултати. Во Волфсбург веќе со месеци се решава дали Seat да се произведува локално во Кина, но уште не е донесено конечната одлука. Увозот на Seat беше прекинат во последниот квартал од минатата година. Трговците направија толку големи загуби што концернот сега мора да презема мерки да го смали финансискиот удар. Продажбата на Seat во Кина започна во 2012 година, но за разлика од другите марки на германскиот концерн, на шпанската марка не ѝ се посреќи на најголемиот пазар во светот. Во првата година, Шпанците продадоа 2.200 возила, додека во минатата година се преполовија продажните бројки. Опаѓачкиот тренд продолжи и во првиот квартал од годинава, со 179 возила. Сегашните салони на Seat во иднина ќе се преориентираат за продажба на Volkswagen.

Европската маркана General Motors исто така беше гладна за успех на големиот пазар, иако таму се веќе присутни речиси идентични сестрински модели на Opel Astra и Insignia под знакот на Buick. Американската марка, инаку, постигнува одлични резултати во Кина. Тоа не важи за Opel. По кусото гостување, марката мора да се збогува со азискиот пазар. Главната причина за неуспехот на обете европски марки е недостигот на имиџ пред кинеските купувачи. Релативно високите цени на моделите исто така придонесоа за неуспехот во продажбата. Повлекувањето на Seat нема да ги поремети плановите на концернот Volkswagen, во оваа година да продаде 3,5 милиони автомобили во Кина. Во просек, секојдневно се отвора по еден салон за марките на концернот.


Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

132
18 shares, 132 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743