Nissan се повикува на пионерската улога кај кросоверите и на салонот во Женева го претстави концептот IMQ. Дизајнот ги навестува идните Qashqai, Juke и X-Trail, но поважен новитет доаѓа под хаубата. Јапонците најавија дека ќе ја пуштат својата варијанта на хибриден погон e-Power и на европскиот пазар.
Nissan имаше еден од повпечатливите концептни автомобили на салонот во Женева. Nissan IMQ го прикажува правецот во којшто ќе се развива дизајнот на идните Qashqai, Juke и X-Trail. Овие модели одиграа важна улога во создавањето на сегментот на кросоверите на европскиот пазар, меѓу другото и со дизајнот. Задача на новите генерации на кросовери ќе биде да ја постигнат следната револуција во дизајнот и концепцијата.
Како погонска техника на IMQ се користи следната генерација на e-Power, вид на хибриден погон, при што 1,5-литарски турбо бензинец функционира како генератор, односно испорачува енергија за погонскиот електромотор, во случајов електромотори. Оваа технологија моментно ја користат моделите Nissan Note и Serena за јапонскиот пазар, кои се бестселери во своите сегменти и тоа се должи во голема мера на популарноста на верзиите со e-Power.
Погонските електромотори во Nissan IMQ испорачуваат 340 КС и 700 њутнметри
Засега нема детали околу конфигурацијата на погонската спрега, но во основа се работи за погон на сите тркала, со по еден електромотор напред и назад. Неизвесно е единствено дали моторот во случај на потреба од екстра тракција се вклучува во игра во погонската спрега, место да функционира само како генератор.
Напредни функции на автопилотирано возење се подразбираат во IMQ, јапонската марка веќе одамна вложува многу во тоа поле.
Гумите испорачуваат мноштво податоци до контролните системи, кои ја приспособуваат својата работа соодветно на тоа
Нова технологија има и во гумите Bridgestone Connect. Овие „паметни“ гуми испорачуваат податоци за оптоварувањето, притисокот, температурата, тракцијата, истрошеноста и состојбата. Врз основа на овие податоци се калибрираат и контролните системи во IMQ.
Деталите и материјалите во внатрешноста се инспирираат од богатата јапонска традиција на рачна изработка. Во долгиот панел кој го заменува класичниот кокпит се наоѓа дисплеј долг 84 сантиметри. Воланот има посебно ергономска форма и му овозможува релаксирана положба на возачот. Командите за менување на степените се изведени како посебни полиња во самиот обрач, место како денешните рачки.
Во кабината може да се вклучи и виртуелен сопатник, 3D-аватар на совозачкото седиште
Од саемот за потрошувачка електроника во Лас Вегас е познат системот „невидливо до видливо“ (Invisible-to-Visible, I2V). Станува збор за технологија што ги спојува реалниот и виртуелниот свет, односно за нов вид на тоа што до скоро се водеше како збогатена реалност. Меѓу нејзините можности се гледање зад агол, па дури и виртуелен сопатник, како тридимензионален аватар во кабината.
Nissan IMQ од уште неколку агли:
Русија започна со производство на новиот Nissan Qashqai
Nissan Micra се осили со турбо-бензинец со 117 КС
Nissan го сели X-Trail од Англија во Јапонија
Најпродаван во Јапонија е … Nissan Note, по малку електричен