135
19 shares, 135 points

Од куќата на добриот автомобилски дизајн доаѓа овој уникатен Nissan GT-R50 by Italdesign. Поводот е заеднички да се одбележи половина век на Italdesign и на GT-R

Успесите на Nissan GT-R и на Italdesign досега не биле поврзани. Затоа е уште поимпресивно кога по половина век паралелно напредување ќе се спојат две легенди на автомобилската сцена. Резултатот е Nissan GT-R50 by Italdesign. Како што навестува и ознаката, со овој автомобил се одбележува половина век на спортската икона на Nissan и на дизајнерското студио што во времето на Џорџето Џуџаро произведе некои од највпечатливите автомобили во историјата. Italdesign денес е во сопственост на Audi, но останува големото име. GT-R50 пристига во Европа во текот на јули.

Замена на улогите: Italdesign работеше на техниката, Nissan на стилот

Идејата беше да се создаде GT-R што не познава граници. Осмислувањето на модификациите, инженерингот и изработката се дело на Italdesign, додека дизајнерските студија на Nissan во Лондон и во САД се погрижија за стилот. Тоа што се забележува прво е златната лента по цела ширина на каросеријата. Промени има во хаубата, диодните светла се комплетно нови.

Покривот е спуштен за 54 милиметри, а дополнителна висина е одземена по средината на покривот, според принципот – секоја можност да се спушти тежиштето, мора да се искористи. „Самурајските мечови“ на крајот на предните крила се нагласени со златната боја и се издолжени.

Горниот раб на задните крила продолжува длабоко кон средината на каросеријата. Дизајнерската шема на опашот е комплетно сменета. Прекриена со злато, исто така. Задното стакло е потесно и покусо, опашот завршува во стилот на суперспортските машини од Сант Агата или Маранело. Фановите, впрочем, ценат дека GT-R е на истото рамниште, особено во екстремо тјунираните изведби.

Мајсторски потег се и задните светла, коишто изгледаат како да лебдат над каросеријата, составени само од светлечки прстени, со празна средина. За крај следат голем спојлер и бандажи од 21 инчи со уникатен дизајн.

Целата внатрешност е обработена со карбон во два различни финиши, додека седиштата, во најдобрата италијанска традиција, обложени се со алкантара и црна напа кожа. Златните акценти не недостигаат и тука.

720 КС и 780 њутнметри за моторот што на тјунинг сцената постигнува и по 2.000 КС

Вистинската убавина на GT-R сепак е во техниката. Во режија на Nismo и со користење на искуствата во GT3, познатиот 3,8-литарски V6 достигна 720 КС и 780 њутнметри. Дека моторот е составен рачно, од врвни специјалисти, тоа е веќе класика.

Моторот со „име“ VR38DETT доби сет поголеми турбокомпресори како во GT3-класата, а заедно со тоа и поголеми интеркулери. Тоа е само почетокот: Коленасто вратило, клипови, клипници, лежишта – сето
тоа модифицирано за екстремни оптоварувања. Сменет е и профилот на брегастите вратила, инјекторите, палењето, вшмукувачкиот тракт и издувниот систем. Шестстепениот менувач со двојна спојка е зајакнат, исто како и погонските оски и диференцијалите.

Во подвозјето работат приспособливи амортизери Bilstein DampTronic, шестклипни сопирачки клешти Brembo напред и четириклипни клешти назад, со гуми Michelin Pilot Super Sport, со димензија 255/35 R21 напред и 285/30 R21 назад, задолжени за пренесувањето на моќта врз асфалтот.

Технички податоци · Nissan GT-R 50 by Italdesign

Основа Nissan GT-R NISMO
Должина 4784 mm (стандардно 4690 mm)
Ширина 1992 mm (стандардно 1895 mm)
Висина 1316 mm (стандардно 1370 mm)
Меѓуоскино растојание 2780 mm
Мотор 3.8-литри VR38DETT by NISMO
Моќност 720 КС @ 7100 rpm
780 Nm @ 3600-5600 rpm
Погонска спрега: Мотор зад предна оска, менувач назад Attesa E-TS
Погон на сите тркала
Менувач со двојна спојка, 6 степени
Амортизери BILSTEIN DampTronic I
Сопирачки Brembo, 6-клипни клешти напред, 4-клипни назад
– перфорирани дискови 390 x 32.6 mm напред и 380 x 30 mm назад
Бандажи напред 21 x 10J, назад 21 x 10.5J
Гуми Michelin Pilot Super Sport, 255/35 R21 напред, 285/30 R21 назад

Nissan GT-R50 By Italdesign

Flickr Album Gallery Powered By: Weblizar

Ти се допаѓа? Сподели со пријателите!

135
19 shares, 135 points
Дарко Јаконов

Објавува текстови за автомобилизам од 1994 година, дел од оригиналната постава на магазинот Ауто Плус на Томислав Биљарац, главен уредник на првото лиценцирано издание на Ауто Билд Македонија, член на жирито за избор на европски автомобил на годината Ауто 1 на групацијата магазини Ауто Билд, во 2013 година ја основа Аутомедиа.

0 Comments

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

Choose A Format
Personality quiz
Series of questions that intends to reveal something about the personality
Trivia quiz
Series of questions with right and wrong answers that intends to check knowledge
Poll
Voting to make decisions or determine opinions
Story
Formatted Text with Embeds and Visuals
List
The Classic Internet Listicles
Countdown
The Classic Internet Countdowns
Open List
Submit your own item and vote up for the best submission
Ranked List
Upvote or downvote to decide the best list item
Meme
Upload your own images to make custom memes
Video
Youtube, Vimeo or Vine Embeds
Audio
Soundcloud or Mixcloud Embeds
Image
Photo or GIF
Gif
GIF format

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3743