Nissan ќе користи челик со ултрависока цврстина за поголем број модели во својата понуда. Тоа овозможува одредени компоненти од каросериската структура да се изведат со помала дебелина, што значи и пониска тежина
Речиси сите автомобили од актуелната генерација користат некој вид челик со висока цврстина во помал или поголем обем. Но, цврстината е проблем кога од материјалот треба да се изведат комплексни структури.
Nissan е прв автомобилски производител кој вгради челик со цврстина од 980 мегапаскали, но таков што лесно се обликува. Партнер во развојот беше корпорацијата Nippon Steel & Sumitomo Metal. Нивната челична ламарина може да се пресува на ладно, што одговара за масовното производство и ја држи цената во граници.
Моментно само еден модел на јапонскиот производител го користи новиот челик, Infiniti QX50. СУВ-моделот од премиум марката на Nissan стартуваше со продажба во САД во март. Тој е првиот автомобил во светот, со носечки структури во предниот и задниот дел од каросеријата коишто се изработени од ултрацврст челик од 980 мегапаскали. Nissan најавува дека ќе го користи овој материјал и за останатите модели.
На челик со ултрависока цврстина отпаѓаат 27% од тежината на Infiniti QX50
Планот на Nissan е емисијата на СО2 од новите возила до 2022 година да се намали за 40% во споредба со почетокот на милениумов. Користењето челик со ултрависока цврстина е една од мерките што се применуваат во таа насока, со план овој челик да достигне удел од 25% во вкупната тежина на компонентите што Nissan ги вградува во своите автомобили.