Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes
Нови модели

Многу историја во овој електричен автомобил

Изгледот на купето од Чешка потсеќа на старите времиња, но под каросеријата од фиберглас се крие техника со голема иднина. Luka EV може да извози 300 километри со полна батерија, но поинтересен е еден друг податок. Овој ретро-електричар чини помалку од 30.000 евра, од фабрика


Notice: jannah_get_ajax_loader е застарен уште од верзијата 2.1.0! Наместо него користете го tie_get_ajax_loader(). in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3840

Чешката фирма MW Motors во исто време го привлекува вниманието на две групи кои би требало да имаат спротивни ставови. Ова купе со ретро изглед и со електричен погон е интересно и за љубителите на олдтајмерите, и за возачите што се подготвени да се откажат од класичниот мотор.

Каросеријата на Luka EV комбинира елементи во коишто вештото око на автомобилските ентузијасти ќе препознaе детали од Aston Martin DB4 или Mercedes 190 SL. Покрај заводливите линии на автомобилскиот дизајн од 1950-те години, малкумина можат да останат присебни. Но, техниката на спортското купе од Чешка се разликува драстично од автомобилските легенди на коишто се угледува.

Изгледот на Luka EV не е копија од туѓи марки, туку на најголемата автомобилска марка од Чешка, Tatra

Што се однесува до угледувањето, формата на Luka EV e патриотски вернa копиja на Tatra JK 2500 Prototype, уникатот што легендарниот чешки производител го изработи пред речиси седум децении.

Конструкцијата исто така го следи класичниот пристап. Носечката рамка е изработена од алуминиумски профили и врз неа е поставена каросерија од фиберглас. Тоа придонесува тежината на Luka EV да изнесува само 815 килограми. Придонес за тоа имаат и четирите идентични електромотори со моќност од 12,5 kW, коишто се вградени во самите тркала. Со вкупна моќност од 66 КС, електричниот автомобил забрзува до темпо сто за 9,6 секунди. Крајната брзина е ограничена на 146 km/h, заради спречување на пребрзото празнење на батеријата. Затоа пак, наполнета батерија испорачува енергијата за 300 километри.

Техничарите моментно го усовршуваат системот за брзо полнење на батеријата од 22 киловатчасови. Потоа, еден час мирување на возилото на приклучок ќе биде доволен за батеријата да се освежи за 80 проценти, односно за следните 240 километри. Со користење на сопствениот полнач и приклучување на „ѕид“, комплетното полнење трае околу девет часови.

Електричниот погон гарантира и многу повеќе простор во кабината отколку што се претпоставува

Димензиите се мошне компактни, но мора да се има предвид дека погонот на струја заштедува многу простор, особено кога електромоторите се вградени во тркалата. Со должина од нешто повеќе од четири метри, Luka EV не би требало да е помалку просторен од денешните компакти. Уште еден „трик“ за ниската тежина се открива во релативно малата ширина од 1,62 метар. Тоа е пристојна вредност за 1950-те, но скусувањето на ширината е многу ефикасен трик за симнување на килограмите.

Готов автомобил ќе чини околу 30.000 евра на излез од фабриката во Штеновице. Во цената се вклучени и кожени седишта или огромен дисплеј во средина. Чешкиот мајсторски ген извел умешни контрасти со карбонот што е видлив во кокпитот, заедно со рачно изработени штепови на кожата врз арматурбата табла. Во MW Motors уште не го откриваат датумот кога ќе стартува продажбата. Но, тоа не значи дека треба да одолговлекуваат.

Фотогалерија · MW Motors Luka EV

MW Motors Luka EV 12

MW Motors Luka EV 11

MW Motors Luka EV 10

MW Motors Luka EV 9

MW Motors Luka EV 8

MW Motors Luka EV 7

MW Motors Luka EV 6

MW Motors Luka EV 5

MW Motors Luka EV 4

MW Motors Luka EV 3

MW Motors Luka EV 2

MW Motors Luka EV 1

    Ознаки
    loading...

    Слични објави

    Напишете коментар

    Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *

    Откриен е Adblock

    Ќе ни помогнете доколку ја исклучите вашиата блокада за реклами

    Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/automedi/public_html/wp-includes/functions.php on line 3730